BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Remmen slaan vast.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
RobertF
Neutraal
Type Auto: BMW E61 525i

Remmen slaan vast.

Post by RobertF »

Hallo BMW liefhebbers. Vandaag met mijn E61 525i autm. van 2007 een rare gewaarwording. Toen ik licht remde en en bijna stil stond sloegen de remmen vast, met gas geven kwam ik nauwelijks vooruit, na een paar keer op de pedaal getrapt te hebben kwam de rem weer vrij. Even later op de autoweg moest ik afremmen voor een vrachtwagen die plots naar de linker baan ging en bij het afremmen sloegen de remmen weer vast , ik moest naar de vluchtstrook want met gas geven kreeg ik geen vaart in de auto , na een paar maal het pedaal ingetrapt te hebben was het weer los.
Wat kan hiervan de oorzaak zijn en kun je met INPA of ISTA iets van remmen uitlezen?

Probleem opgelost, hoofdremcilinder en rembekrachtiger vernieuwd en het remt weer goed. Het was een ontzettend gedoe met ontluchten, Ik heb wel 10 keer ontlucht en kreeg melding van het DSC systeem.
Post Reply

Return to “2004 - 2009 (E60,E61)”