Ik zit al een tijdje te lezen en te reageren,en bij sommige tot wanhoop aan toe, Hé WEB
Ik ben Danny, 30 jaar, BMW gekte van mn pa overgenomen,
Na 5 jaar in een E30 318i uit 1990 gereden te hebben,zie onder:
[ external image ], was ik helemaal besmet met het BMW virus, wat resulteerde in de aanschaf van een
een ascotgrúne 316i coupé uit 1997, met nu 134.000km op de teller. (102.000 km bij aanschaf) Na aankoop wat subtiele optische veranderingen aangebracht zoals: andere velgen met bredere banden, verlaagd, angel-eye koplampen, en chrome nieren.
Voor meer info: http://www.autoweek.nl/myreviewautodata.php?id=17358
[ external image ]
In de showroom (ziet er niet uit), maar is strak, netjes, en zonder roest, krassen en deuken, en niet verbouwd......Een goede basis is er in ieder geval, Doe die maar...
[ external image ]
Net blokje en schone motorruimte, komt de werkster hier soms ook..?????
[ external image ]
Gepoetst, verlaagd en nieuwe velgen (225-50-16) niet te overdreven dus
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
Nieuwe chrome niertjes, angle-eye koplampen,en heldere mistlampen.
[ external image ]
Helemaal naar mijn zin!!!! Helemaal af!!! En tja....smaken verschillen
Zoals de meeste onderhand wel weten hier heb ik weinig op met, of ben ik zelfs allergisch voor vleugels, spoilers, kippengaas, en andere overdreven ongein.
Het is een persoonlijke smaak, maar het staat zo zielig en overdone om compleet bevleugeld ala "The fast and the furieus" rond te rijden in een oud hok (JA DEZE IS OOK OUD). Mijn ervaring is dat dit soort bestuurders alleen maar hard uitgelachen worden. "Kijk hem, denkt ook dattie een M3 heeft") Ik koester het model zoals het bedoeld is, en daar oogst je meer waardering mee dan wanneer je aan het (uit)bouwen gaat. Maar zoals eerder vermeld.....ieder zn smaak.