BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Koppeling E36 M52

Oude of gesloten topics van BMWForum.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Locked

Topic Author
PetervanN
Neutraal

Koppeling E36 M52

Post by PetervanN »

Hallo allemaal,

Ik heb vandaag mijn koppeling laten vervangen maar ik vind dat hij nogal gaar op komt. Helemaal bovenin heb ik zo'n 5cm waarin er bar weinig weerstand komt, dood zegmaar, en pas helemaal onderin koppelt hij af en aan. Nu kan ik dit opzich nog wel snappen en waarderen omdat dat ding natuurlijk net een nieuwe koppelingsplaat heeft. Maar toch zou ik het graag weer zo hebben als vroeger, namelijk dat ik een lekker geleidelijk koppelingspedaal heb. Is dit automatisch stellend en moet je gewoon even een tijdje zo in het rondrijden of kan/moet ik daar zelf iets aan doen?

bij voorbaat bedankt voor de reacties,
mvg,
Peter

ronald 2002
2e Versnelling

Post by ronald 2002 »

zelfstellend.

maar je kan eens proberen het hydraulische gedeelte te ontluchten.
2002 '75 +m3 '93+530D'02

///Ramon
1e Versnelling

Post by ///Ramon »

hij stelt wel wat zelf af, maar niet bar veel hoor. Klinkt als een ontluchting die niet goed uitgevoerd is waardoor er lucht in is blijven hangen en je pedaal wat 'zompig' aanvoelt
Bad Boyzz, Bad Toyzz
[ external image ]

randy7r
Neutraal
Type Auto: BMW E36 M3

Re: Koppeling E36 M52

Post by randy7r »

Hallo,

Zou mij eens iemand kunnen uitleggen hoe je de koppelingspedaal handmatig kunt ontluchten, zonder hulp van remontluchtmachines!
Graag een seintje!

Mvg
Locked

Return to “Archief”