BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Nog even niet voorstellen ;) ... prijslijst BMW 120D BJ04?

Voor alles over BMW.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Troxelke
Neutraal

Nog even niet voorstellen ;) ... prijslijst BMW 120D BJ04?

Post by Troxelke »

Hallo allemaal :)

Ik weet het, ik heb me nog niet voorgesteld. Maar: dat komt nog! Dit omdat ik mijn eerste BMW nog niet op de parkeerplaats heb staan. Ik heb namelijk in DL een BMW 120 D automaat gekocht!! Als deze is ingevoerd etc zal ik natuuuuurlijk mezelf (en de auto) voorstellen...

:D

Maar ik heb meteen een vraag: Heeft er iemand van jullie nog een PDF met de prijslijst van de 1-serie, bouwjaar 2004 en 2005? Deze heb ik nodig voor het invoeren. Ook zou het fijn zijn wat voor paketten er geleverd konden worden op de 1-serie in 04 05 06, aangezien dat de BPM een beetje kan drukken (bv: graphit edition of zoiets?!).

Alvast super bedankt!!!

Roy.

bimmer
4e Versnelling
Type Auto: 318i (E46)

Post by bimmer »

Op de site van autoweek kun je de afleverprijzen terugvinden, hier staat tevens een bpmcalculator op de site. :wink:

http://www.autoweek.nl/bpmcalculator.php
Executive-pakket: http://www.autoweek.nl/carbase_data.php ... 0&cache=no

Topic Author
Troxelke
Neutraal

Post by Troxelke »

THnx voor je antwoord! Echter wist ik die al... maar ik wil ook graag de exacte pakket prijzen hebben etc. Vandaar...

Niemand een PDF met de prijzen?

Groeten!

Mikey
3e Versnelling

Re: Nog even niet voorstellen ;) ... prijslijst BMW 120D BJ04?

Post by Mikey »

eventjes bij bmw dealer aankloppen, die kan je dat vast wel regelen :)
===========================

Ya Know.....
It Is What It Is

===========================
Post Reply

Return to “Algemeen”