ik heb net een bmw maar wil de auto all risk verzekeren en ik had een certificaat van mijn alarm of zoiets maar die ben ik kwijt, kan je makkelijk aan een nieuwe komen?
alvast bedankt
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
alarm cerftificaat kwijt
Moderator: Moderator Team
-
- 4e Versnelling
- Type Auto: E36 320i Sedan
Re: alarm cerftificaat kwijt
Ik heb nog niet zo lang geleden via de locale inbouwer een bewijs van tno goedgekeurd alarm met het nummer en al erop.
Dit briefje komt van TBBS/TNO en is voor je verzekering voldoende.
Met het nummer wat erop staat kunnen hun in geval van diefstal altijd nagaan of het ook echt een goedgekeurd alarm is.
Voor het stempel cartificaat waar de inspectie op wordt afgestempelt kan de locale inbouwer gewoon een nieuwe voor uitschrijven
Dit briefje komt van TBBS/TNO en is voor je verzekering voldoende.
Met het nummer wat erop staat kunnen hun in geval van diefstal altijd nagaan of het ook echt een goedgekeurd alarm is.
Voor het stempel cartificaat waar de inspectie op wordt afgestempelt kan de locale inbouwer gewoon een nieuwe voor uitschrijven

Citroen Saxo 1.6 VTS 2000
dan ga ik dat eens proberen, maar het is een origineel alarm he.
bedankt
bedankt
Kan je zo bij de dealer krijgen staat in hun systeem als het origineel isomega wrote:dan ga ik dat eens proberen, maar het is een origineel alarm he.
bedankt
There's no place like the carseat...!!!
dankje
ik ga er even bij langs
ik ga er even bij langs
En volgens mij moet je je alarm elk jaar laten keuren..
danblijf je ja bezig
Hoeft niet elk jaar gekeurt te worden
Enkel het certificaat 1x laten uitprinten en dat is afdoende
Enkel het certificaat 1x laten uitprinten en dat is afdoende
There's no place like the carseat...!!!