BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

ruitenwisserarm

Oude of gesloten topics van BMWForum.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Locked

Topic Author
hoots
Neutraal

ruitenwisserarm

Post by hoots »

Als ik mijn motorkap open doe, dan raakt die de wisserarm was de bijrijderskant... Nu weet ik niet of ze verkeerd zijn gemonteerd. Dat dus de arm van de bestuurderskant aan de bijrijderskant zit. Of dat die niet goed gemonteerd is ofzo? Iemand die hier ook last van heeft gehad? Of een oplossing?

Alvast bedankt :ja:

Enrico
2e Versnelling

Re: ruitenwisserarm

Post by Enrico »

Is het een E36? Ik heb het ook. Je moet even nagaan of er speling in de motor zit. (even de wisser bij de moer vast pakken en heen en weer proberen te bewegen). Zo ja, flink karwei om te vervangen. Als je wisser gewoon wat lager is gaan zitten, kwestie van moertje wat losser draaien, wisser iets omhoog tikken en moertje weer vast draaien.

Ik laat het zelf voorlopig even zitten, aangezien ik er toch alleen maar last van heb als de motorkap opengaat en gelukkig is dat niet zo heel vaak.

Wat betreft het verkeerd om gemonteerd zitten, (lijkt me niet), misschien handig om even foto te plaatsen.
Here in my car
I feel safest of all
I can lock all my doors
It's the only way to live
In cars

Ik zoek leden ;)

Topic Author
hoots
Neutraal

Post by hoots »

hier de foto's :
Attachments
Foto's-0119.jpg
Foto's-0119.jpg (182.3 KiB) Viewed 5249 times
bijrijderskant
bijrijderskant
Foto's-0118.jpg (235.47 KiB) Viewed 5249 times
bestuurderskant
bestuurderskant
Foto's-0117.jpg (244.61 KiB) Viewed 5248 times

the-s-te-fan
Neutraal

Post by the-s-te-fan »

Veel voorkomend probleem bij de e36 ik zelf ook.
Oplossing is even eraf halen en wat naar beneden buigen of even kijken of het met een andere arm verholpen kan worden verder 9 van de 10 keer niks aan de hand.

M.v.g Stefan. :goofy:
Locked

Return to “Archief”