hallo,
zoals uit mijn 'stel je even voor' topic blijkt, ben ik hard aan het sparen voor een E46 sedan. Echter, als ik deze binnen heb (en nou moet ik ver in de toekomst kijken

), zou ik ook wel een aantal andere bmw's (erbij) willen kopen. Een daarvan is een E38 7-serie sedan. Het maakt mij niet zoveel uit wat voor motor die heeft (diesel/benzine, motorinhoud), maar ik zou wel graag het volgende willen weten, puur om geinformeerd/ voorbereid te zijn als ik in de verre toekomst eentje zou kopen: hoe zit het motorisch c.q. technisch gezien met deze auto's? als ik namelijk op de diverse occasionsites zoek, zie ik exemplaren met astronomische km-standen erop en de leeftijd begint ook al aardig te worden langzamerhand. bovendien zijn ze vrijwel nooit voorzien van Nationale Auto Pas.
ik wil (als ik er een heb) hem gebruiken als ehm 'opgevoerde'/'aangepaste' auto, dwz: overspuiten (wil hem zwart hebben), interieur helemaal zwart (ook de interieurlijsten), chromen (of zilveren) omlijsting van de ramen aan de buitenkant, geblindeerde ruiten (voor zover toegestaan natuurlijk), een andere radio antenne (zo'n haaievin zoals op de E60 lijkt me wel cool) en natuurlijk goeie audio (zit te denken aan Pioneer met uitklapbaar scherm als autoradio + Pioneer speakers en goede subwoofer die best wel de kofferbak grotendeels mag innemen

. maaruh, is het een slimme aankoop, mocht ik in de verre toekomst zover zijn of is het heel onverstandig?