BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Even voorstellen ...
Moderator: Moderator Team
Even voorstellen ...
Hey, ik ben Joël 20 jaartjes jong en heb onlangs een BMW gekocht, 2 maandjes geleden nu ongeveer.
Mijn 3e auto, heb als eerste in een witte mitsubitsi colt uit 1992 gereden, daarna ben ik overgestapt op volkswagen golf type 4 ( staat ook nog thuis) maar nu heb ik dus een BMW, en ben van plan daar ook bij te blijven... tjah je moet toch van klein naar groot gaan he!
Het is een 3 serie coupe met 3,0 liter dieselblok uit 2003 oftewel de E46 330CD en (uiteraard?) automaat.
Heb me hier aangemeld omdat er veel informatie te vinden is, en heb zo hier en daar nog wel een paar kleine vraagjes over de BMW maar dat is van latere zorg.
De auto heeft al aardig wat kilometers gelopen (250.000+) en heeft in de korte tijd dat ik hem bezit al een automaatbak revisie gehad. Nu heb ik hem net weer terug en wordt er mij verteld dat de auto ook gechipt is, oftenminste dat hij te pittig rijdt voor zijn vermogen. Leuk om te weten, maar ook iets om rekening mee te houden tijdens rijden.
Een paar leuke opties aan deze auto zijn;
De zwart lederen bekleding,
Elecktrisch bedienbare stoelen met geheugen in de sleutels,
En het M pakket, zoals een M-sportstuurtje, M logo in de deurlijsten ( mischien wel meer maar weet ik zo niet op te noemen)
Wat ik er nog aan wil/ga veranderen:
Velgen, ik hem andere op het oog, deze geven de auto een zakelijke uitstraling en wil graag velgen met sportieve uitstraling
Radio, ik heb de voorbereidingen getroffen om een car-pc in te bouwen, dus komt waarscheinlijk in plaats van de BMW buisness radio een uitklapbare touchscreen met eventueel dvd ingebouwd. Geluid is momenteel wel prima BMW fabriek af, maar mischien later hier ook mee aan de gang.
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
Mijn 3e auto, heb als eerste in een witte mitsubitsi colt uit 1992 gereden, daarna ben ik overgestapt op volkswagen golf type 4 ( staat ook nog thuis) maar nu heb ik dus een BMW, en ben van plan daar ook bij te blijven... tjah je moet toch van klein naar groot gaan he!
Het is een 3 serie coupe met 3,0 liter dieselblok uit 2003 oftewel de E46 330CD en (uiteraard?) automaat.
Heb me hier aangemeld omdat er veel informatie te vinden is, en heb zo hier en daar nog wel een paar kleine vraagjes over de BMW maar dat is van latere zorg.
De auto heeft al aardig wat kilometers gelopen (250.000+) en heeft in de korte tijd dat ik hem bezit al een automaatbak revisie gehad. Nu heb ik hem net weer terug en wordt er mij verteld dat de auto ook gechipt is, oftenminste dat hij te pittig rijdt voor zijn vermogen. Leuk om te weten, maar ook iets om rekening mee te houden tijdens rijden.
Een paar leuke opties aan deze auto zijn;
De zwart lederen bekleding,
Elecktrisch bedienbare stoelen met geheugen in de sleutels,
En het M pakket, zoals een M-sportstuurtje, M logo in de deurlijsten ( mischien wel meer maar weet ik zo niet op te noemen)
Wat ik er nog aan wil/ga veranderen:
Velgen, ik hem andere op het oog, deze geven de auto een zakelijke uitstraling en wil graag velgen met sportieve uitstraling
Radio, ik heb de voorbereidingen getroffen om een car-pc in te bouwen, dus komt waarscheinlijk in plaats van de BMW buisness radio een uitklapbare touchscreen met eventueel dvd ingebouwd. Geluid is momenteel wel prima BMW fabriek af, maar mischien later hier ook mee aan de gang.
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
-
BmwFreakie
- 2e Versnelling
Re: Even voorstellen ...
Welkom op bmwforum!
Mooie bak zeg!
Vooral op die leeftijd!
Mooie bak zeg!
Vooral op die leeftijd!
http://www.bmwe90forum.nl - Het perfecte forum voor het nieuwe model 3 serie
ik vind hem ook erg mooi, zou je misschien kunnen vertellen wat je ervoor betaald hebt of in welke regio ik moet denken tussen de xxx en de xxx?
ik heb namelijk een 316i benzine, en aangezien ik iedere dag in de file sta en per maand zo'n 160 euro aan benzine kwijt ben is het misschien voordeliger om diesel te rijden (al hoewel ik het nog wel moet berekenen qua verzekering & belasting).
ik heb namelijk een 316i benzine, en aangezien ik iedere dag in de file sta en per maand zo'n 160 euro aan benzine kwijt ben is het misschien voordeliger om diesel te rijden (al hoewel ik het nog wel moet berekenen qua verzekering & belasting).
BMW E36 316i Coupé
Mercedes C180 Esprit Sedan
Mercedes C180 Esprit Sedan
Welkom! , mooie wagen! Je gaat wel goed vooruit zo
Doe je goed op je 20e!
rust = roest
-
325i
- 4e Versnelling
- Type Auto: E36 320i Sedan
Dikke wagen jammer van het blok maar mooi is die zeker 
Citroen Saxo 1.6 VTS 2000
Die wagen ziet er zekers goed uit, en nog maar 20 jaartjes jong ook
@325I hoezo jammer van het blok??
@325I hoezo jammer van het blok??
-
Mark 316i
- 1e Versnelling
- Type Auto: E46 316i
Om Jeremy Clarkson te quoten: "Diesel?! That's the fuel of Satan".
Zonder gekkigheid; een erg mooie coupé! Ik zou die velgen er gewoon op laten zitten trouwens.
Succes ermee,
Mark
Succes ermee,
Mark
Proleet voor je het weet
Well, Satan must be mad to give a human being this much torqeMark 316i wrote:Om Jeremy Clarkson te quoten: "Diesel?! That's the fuel of Satan"
Mensen bedankt voor de reacties, ik gaat ff verder het forum afsnuffelen.
Je moet denken aan een bedrag tussen de 15.000 en de 17.000, maar weet niet wat de prijzen nu doen, vanwege de crisis kan het hard zakken, gewoon ff rondkijken zou ik zeggen he!glasya wrote:...en per maand zo'n 160 euro aan benzine kwijt ben is het misschien voordeliger om diesel te rijden (al hoewel ik het nog wel moet berekenen qua verzekering & belasting).
Betaal 121 euro aan belastingen in de maand, weet niet wat de benzine versie doet maar eerlijk gezegd is 160 euro nog niet zo heel veel. 125 liter in de maand kom ik ongeveer aan, besparing diesel vs benzine zou theoretisch bij zelfde verbruik 125 x €0,30 = 37,50 in de maand , daar bovenop komt nog wel dat een diesel hoogstwaarscheinlijk zuiniger is dan een vergelijkbare benzine. Dit is voor de meesten te weinig om over te stappen naar een diesel, maar ik ga voor het karakter en rijgedrag van een diesel!
Dus de keuze blijft aan jouw, we zien/horen het denk ik wel wanneer je een keuze hebt kunnen maken!
-
Mickroz
- Website Beheerder

- Type Auto: Volvo V60 D2 Ocean Race
welkom hier!
Forumer (n). 1) One who runs a forum or is an active member of one or more web forums.
[ external image ]
[ external image ]