Geachte heer/mevrouw,
Ik heb een bmw 520 e60 en de oude eigenaar had de remblokken vervangen. Echter op het scherm bleef hij aangeven dat hij naar de dealer moet. Ik wilde echter geen overbodige kosten dus wilde ik zelf de I-drive resetten? Ik las dat dat kon met dat knopje om de tijdelijke km stand te wissen en het lukte ook bij de olie maar bij de remblokken staat er -25000 km? ipv + 25000
iemand ervaringen mee?
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
I-DRIVE REMBLOKKEN WAARSCHUWING RESETTEN
Moderator: Moderator Team
-
wasitalladream
- Neutraal
- Type Auto: BMW 520 e60 2003
-
325i
- 4e Versnelling
- Type Auto: E36 320i Sedan
Re: I-DRIVE REMBLOKKEN WAARSCHUWING RESETTEN
Resetten zal echt geen kapitaal kosten bij de BMW dealer 
Citroen Saxo 1.6 VTS 2000
Is de remslijtagesensor wel vervangen? Neem aan dat de E61 deze ook heeft. Moet vervangen worden anders blijt 't lampje branden.
-
Mr.Montana
- Neutraal
idd wat nexus zegt je hebt bij een e60 Links voor en rechts achter als ik het goed heb
slijtage indicatoren en die heeft de vorige eigenaar waarschijnlijk niet vervangen...
20 euro per stuk ofzo... en 5 min werk, als je een brug hebt
slijtage indicatoren en die heeft de vorige eigenaar waarschijnlijk niet vervangen...
20 euro per stuk ofzo... en 5 min werk, als je een brug hebt
Misschien kun je hier iets mee : http://www.diagnosticsolutions.ie/iopen ... %20E60.pdf