Hoi allen,
Weet iemand een goed adres om mijn e39 uit te lijnen???
Mijn stuur staat een beetje scheef, de auto trekt verder niet.
Ik heb begrepen dat een bmw een bepaalde uitlijn methode hanteerd.
Ik heb bij de bmw dealer gevraagd wat het zou kosten om de auto uit te lijnen en toen ik het bedrag hoorde viel ik
op de grond en moest happen naar adem.(200 euro???????)
M.a.w weet iemand een adres om de bmw voor een schappelijke prijs uit te lijnen.( geen kwik fit e.d)
Groet michael.
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Uitlijnen bmw duur.
Moderator: Moderator Team
-
sebasel
- 2e Versnelling
- Type Auto: e36M3 & e46 320d touring
Re: Uitlijnen bmw duur.
meeste bandenhandels kunnen het wel en zeker goedkoper
euromaster heb ik goede ervaringen mee
euromaster heb ik goede ervaringen mee
-
325i
- 4e Versnelling
- Type Auto: E36 320i Sedan
Vierkant uitlijnen kost hier z`n 50euro en is niks speciaals aan hoor 
Citroen Saxo 1.6 VTS 2000
Was voor mijn Touring iets van 65 kwijt.
200 is absurd duur.
Voor elke wagen.
Gewoon bij een allround garage (vakgarage oid) of bij een bandenzaak laten doen.
200 is absurd duur.
Voor elke wagen.
Gewoon bij een allround garage (vakgarage oid) of bij een bandenzaak laten doen.
-
the joker
- Neutraal
- Type Auto: E36 318ti compact
als goed waarik stage loop kost het ongveer 35 euro maar dat is all1 voor de vooras rondom uitlijnnen moet ik effe vragen maandag;)
hey,ho,let's go
Zijn ze twee uur bezig met uitlijnen dan?
Overigens is de uitlijn methode zoals de bmw dealer die dient uit te voeren vrij goed en ik zie een bandenboer niet zo snel gewichten in de auto leggen om uit te lijnen.
p.s. Nee niet alle bmw dealers zullen goed uitlijnen en er er zullen zeker bandenboeren zijn die de rubberplakjes echt netjes op de aardkloot plaatsen
Overigens is de uitlijn methode zoals de bmw dealer die dient uit te voeren vrij goed en ik zie een bandenboer niet zo snel gewichten in de auto leggen om uit te lijnen.
p.s. Nee niet alle bmw dealers zullen goed uitlijnen en er er zullen zeker bandenboeren zijn die de rubberplakjes echt netjes op de aardkloot plaatsen
-
ArnoldC
- 1e Versnelling
- Type Auto: 318 D Compact (E46)
Een E39 goed uitlijnen is best even werk, dat doe je niet zomaar even. Daar komt vaak bij dat de spoorstangen helemaal vastgerot zitten, en je dus eerst lang moet kloten voordat je de sporing vd vooras kan stellen. Daar komt bij dat bij de bmw dealer het uurloon ook iets hoger ligt... Volgens mij kost het bij ons rond de 140 euro. (Zwartepoorte Goes)