BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

even voorstellen

Nieuw Hier? dan kan je je hier voorstellen.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
MTE
Neutraal
Type Auto: citroen XM

even voorstellen

Post by MTE »

Bij deze stel ik mij even voro aan iedereen die hier al rondzwerft in welke vorm dan ook.

Mijn naam is Michiel en tot nu toe heb ik eigelijk steeds citroen gereden.

Mijn reden om hier aan te melden is het feit dat ik mogelijk op zoek ben naar een BMW E28. Eerlijk gezegd weet ik niet hoe de type registraties van BMW in elkaar zit, maar dit is eigenlijk wat ik in mijn gedachten heb.

http://farm2.static.flickr.com/1039/837 ... 5464dd.jpg

Wat ik hier hoop te leren is waar ik op moet letten bij aankoop, welke uitvoeringen ik moet mijden en wat de krenten in de pap zijn voor mijn specifieke doel.

nicolay
3e Versnelling
Type Auto: E36 318i M43 Touring M 1998

Re: even voorstellen

Post by nicolay »

Welom MTE. Succes met die e28, gave kar. Ik heb er geen kaas van gegeten, maar er is hier iemand op het forum met een heel erg mooi en goed gedocumenteerd e28 project (ik geloof een m535i met daarin een V8 uit een 7serie), als je daarop zoekt kom je wel iets tegen..
318i M43 touring 1998, M-uitgevoerd.

Mickroz
Website Beheerder
Website Beheerder
Type Auto: Volvo V60 D2 Ocean Race

Re: even voorstellen

Post by Mickroz »

Welkom hier!
Forumer (n). 1) One who runs a forum or is an active member of one or more web forums.
[ external image ]
Post Reply

Return to “Stel je even voor”