Weet iemand misschien een goede en betrouwbare garage in Amsterdam?
Ik sta op het punt om een 530 D uit 2003 te kopen en wil hem graag grondig laten nalopen.
Dank voor de tip alvast!
Philip
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
goede garage in Amsterdam
Moderator: Moderator Team
-
325i
- 4e Versnelling
- Type Auto: E36 320i Sedan
Re: goede garage in Amsterdam
www.dekra.nl dan kan je hem echt grondig laten nakijken 
Citroen Saxo 1.6 VTS 2000
dat is een dure aangelegenheid daar,255 EUR ....ik zou DAT niet doen,als je geen "vrindje"hebt die r verstand van heeft dan maar gerazie325i wrote:http://www.dekra.nl dan kan je hem echt grondig laten nakijken
-
e30lover
- Neutraal
- Type Auto: BMW E30
Bij ERDI is je auto altijd goed! zelfs met slechte handrem kom je nog door de keuring vriend van me heeft het meegemaakt.
Kom dan langs bij Profile Tyrecenter, Spaklerweg 63 Duivendrecht topzaak! Misschien iets duurder maar leveren goed werk! En der werkt een jongen met veel BMW ervaring!
Mzzzl
B.C.S. Motorsport
Kom dan langs bij Profile Tyrecenter, Spaklerweg 63 Duivendrecht topzaak! Misschien iets duurder maar leveren goed werk! En der werkt een jongen met veel BMW ervaring!
Mzzzl
B.C.S. Motorsport
nou "altijd goed"
.....ze kijken heus wel of iets verantwoord is......
me achterrem liep aan, bij de APK keuring vastgesteld door hen....moest gerepareerd,niks mis mee.
maar E30LOVER....uw vrind die werkt bij dat centrum....
die doet toch in z'n vrije tijd klussen
is die dan IETS duurder dan de beroepsmensen van ERDI?
me achterrem liep aan, bij de APK keuring vastgesteld door hen....moest gerepareerd,niks mis mee.
maar E30LOVER....uw vrind die werkt bij dat centrum....
die doet toch in z'n vrije tijd klussen
is die dan IETS duurder dan de beroepsmensen van ERDI?