BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Autoradio 520?

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Anil
Neutraal

Autoradio 520?

Post by Anil »

Hallo,

Ik denk erover om een BMW 520 I Executive uit 1998 te kopen, maar hierbij vroeg ik me af of het mogelijk is om de autoradio te vervangen, zodat ik toch liedjes vanaf een geheugenkaartje of USB stick kan afspelen.
Iemand die dit weet? (Vast wel).
Last edited by Anil on 09 Dec 2010 19:56, edited 1 time in total.

Topic Author
Anil
Neutraal

Re: Autoradio 520?

Post by Anil »

Voor de mensen die dit nog lezen en zich dit ook afvragen: een FM transmitter is een ideale oplossing.

G-J e39 530D
Neutraal
Type Auto: e39 530Da

Post by G-J e39 530D »

er zijn ook Ipod modules te koop die tussen de radio en de CD wisselaar komt.
Er zijn dan versies die als CD1 af te luisteren zijn,
en versies die de CD wisselaar vervangen, dus alleen nog de Ipod.

Ik heb nu ook een FM transmitter maar vind dit niet ideaal, ik heb alles liever onzichtbaar in het wisselaar compartiment bv.
Check MP en je hebt ze zo gevonden als je handig bent met zoeken, bv CD wisselaar e39 levert al wat op...
Houd rekening met de verschillende versies en ook bouwjaren van je 5!

Mark 316i
1e Versnelling
Type Auto: E46 316i

Post by Mark 316i »

Voor de E46 kun je een "blende" kopen, da's duits, maar als je op e-bay zoekt vind je ze wel. Je kan dan een gewone DIN unit inbouwen. Voor de E39 radio zit alleen zo'n klepje, dus weet ik niet of dat zo gaat.
Een oplossing is een dension icelink daar kun je je ipod aanhangen, maar ook een USB stick. De aansluiting kan je dan in het dashboardkastje weg werken. Kijk eens op dension.com. Inbouwen is niet zo heel moeilijk om zelf te doen.
Proleet voor je het weet
Post Reply

Return to “1996 - 2003 (E39)”