BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Even voorstellen: Big Mac Mark

Nieuw Hier? dan kan je je hier voorstellen.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Big_Mac_Mark
Neutraal
Type Auto: E36 320 Cabriolet

Even voorstellen: Big Mac Mark

Post by Big_Mac_Mark »

Hallo,

mijn naam is Mark. Ik ben 25, kom uit Drenthe, en studeer nog! :geek:

In de VW scene ben ik een aantaal jaartjes actief geweest met de nickname Big Mac Mark, en die zal ik hier maar lekker door laten leven...

Sinds gister ben ik in het bezit van mijn droomauto; een E36 cabriolet! En wel een 320 sports executive uit 1998, met 129.XXX ECHTE kilometers, zwart, safrane leder interieur, automaat met alles erop en eraan (tempomat, volleder, volledig electrisch bediend dak, klima) op 1 ding na: een 'grote' boordcomputer (maar ik ken mezelf, die laat vast niet lang op zich wachten! 8-) )

Op dit moment staat 'ze' op 17" BMW Motorsport velgen (naar mijn mening 1 van de mooiste wielen voor onder een E36) en dat zal ook zo blijven, behalve dan dat ze even een opknapbeurt verdienen; ze zijn nu een beetje 'geleefd' (blanke lak schade)

Plannen voor de toekomst:

Niet zoveel, vind haar mooi zoals ze is! M-voorbumper (origineel uiteraard) ligt al klaar bij de spuiter en zal er in ieder geval voor volgend zomer ( :lol: ) wel op gemonteerd wordenvoor iets meer smoel, evenals een schroefset om het geheel (vooral de voorkant) iets dichter op het asfalt te leggen. Misschien later nog een M-achterbumper, maar daar ben ik nog niet uit.

Foto's volgen asap! :ja:
1998 E36 Sports Exec Cabriolet
1999 Honda CBR 900 RR Fireblade

Mark 316i
1e Versnelling
Type Auto: E46 316i

Re: Even voorstellen: Big Mac Mark

Post by Mark 316i »

Welkom! Mooi, zo'n E36 cabrio. Heb ook een 320i cabriolet alleen dan is dat een handgeschakelde E30, balen dat de zomer weer voorbij is...
Proleet voor je het weet

Mickroz
Website Beheerder
Website Beheerder
Type Auto: Volvo V60 D2 Ocean Race

Post by Mickroz »

welkom hier!
Forumer (n). 1) One who runs a forum or is an active member of one or more web forums.
[ external image ]

Harley-man
Neutraal
Type Auto: BMW 325i Coupe E36

Post by Harley-man »

Hoi Mark, welkom! Ik heb nog een 18-knops boardcomputer liggen; zie **********************
Reklame
- Mickroz

Topic Author
Big_Mac_Mark
Neutraal
Type Auto: E36 320 Cabriolet

Post by Big_Mac_Mark »

Harley-man wrote:Hoi Mark, welkom! Ik heb nog een 18-knops boardcomputer liggen; zie **********************
Is dit een mod ingreep? Wil namelijk wel graag zo'n computer! :P En misschien iemand een inbouwbeschrijving??? :roll:
1998 E36 Sports Exec Cabriolet
1999 Honda CBR 900 RR Fireblade

Mickroz
Website Beheerder
Website Beheerder
Type Auto: Volvo V60 D2 Ocean Race

Post by Mickroz »

idd, hij mag je die link pm-en ;)
Forumer (n). 1) One who runs a forum or is an active member of one or more web forums.
[ external image ]

kaasE39
Neutraal
Type Auto: 523i E39

Post by kaasE39 »

welkom
BMW,MOOI SPUL HE?
Post Reply

Return to “Stel je even voor”