BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

automatische zakfunctie raam E36 coupé

Forum voor alle E36 series van 1991 tot 1999.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
WinstonWolff
Neutraal
Type Auto: E46 M3

automatische zakfunctie raam E36 coupé

Post by WinstonWolff »

Sorry allereerst voor het woord "zakfunctie", normaal gesproken ga je met een gebrekkige zakfunctie naar de uroloog. Mijn probleem heeft echter te maken met het raam van mijn 328i coupé. Normaal gesproken zakt het raam bij het openen en sluiten van het portier ongeveer een halve centimeter om het openen en sluiten te vergemakkelijken. Met deze weersomstandigheden is het echter vastgevroren, het mechanisme wordt nog steeds aangestuurd, maar kan zijn werk niet doen. Dit lijkt mij op termijn schadelijk. Iedereen met een E36 coupé die hem buiten parkeert heeft daar met de huidige weersomstandigheden mee te maken lijkt me. Heeft iemand hier een oplossing voor?

A i r
1e Versnelling

Re: automatische zakfunctie raam E36 coupé

Post by A i r »

rubbers goed insmeren. En eerst je raam krabben of met een spuitbusje ruitontdooier werken. Onderzijde raam goed ijsvrij maken!

D@NNY
3e Versnelling
Type Auto: E-36 316i coupé 1997

Post by D@NNY »

Mijne is er 14 jaar mee geworden en het werkt allemaal nog momenteel...Dus denk niet dat het veel kwaad kan...
Maar zoals eerder genoemd een beetje inspuiten of vetten kan natuurlijk nooit kwaad ;)
BMW E-36 M43 316i coupé 1997 Ascotgrün.

Steffanie
Neutraal
Type Auto: Bmw 320i Coupé

Post by Steffanie »

Ik had er ook last van, ik kreeg hem met geen mogelijkheid open..

Ik kreeg advies van iemand om de rubbers met een beetje talkpoeder in te smeren, en voilá!
Sinds dien heb ik geen problemen meer gehad.. :)
Post Reply

Return to “1991 - 1999 (E36)”