Hallo allemaal
Ik ben hier nieuw, en wou graag jullie hulp bij mijn probleem.
Het gaat om een bmw 325i coupe met kachel probleem.
Kachel met airco deed altijd perfect, en uit niets doet hij behoorlijk raar!
Als ik de auto alleen op contact heb dan doet alles nog wel je hoort de kachelmotor draaien, en airco open gaan , maar zodra ik de auto start dan valt hele kachel weg na hooguit 5 seconden ik krijg dan alleen nog lucht bij de voorraam rooster (WARM LUCHT).
Ik heb mijn paneel in een ander bmw getest is niks mis mee, een andere in mijn auto getest viel gewoon weer weg.
Ik heb de bekabeling gevolgd kwam uit bij mijn linker speaker onder en geen kabel die los is gegaan.
Nu dacht ik misschien storing in contactslot maar hoe ga ik dat controleren?
Eventueel iemand anders zelfde probleem meegemaakt zo ja hoe heb je het opgelost.
Ik hou hier in de gaten, en ga zelf ook op onderzoek uit.. zodra opgelost is komt hier de antwoord op!
Bedankt alvast!!
[ external image ]
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Kachel .. Verwarming .. Airco doet niet
Moderator: Moderator Team
-
bmw325icoupe
- Neutraal
- Type Auto: E36 coupe
-
denniswpels
- 1e Versnelling
Re: Kachel .. Verwarming .. Airco doet niet
Als je storing hebt ik je kachel dan kan dat natuurlijk niet aan je contactslot liggen, ik weet niet wie je dat wijs heeft gemaakt? Je zegt zelf dat je het paneel al hebt gewisseld en dat het probleem daarmee niet meeverhuisd. Dan blijft er niet veel meer over dan je kachelweerstand(het egeltje).
E46 318i Touring