BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Even voorstellen

Nieuw Hier? dan kan je je hier voorstellen.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Mich1983
Neutraal
Type Auto: e92 335i

Even voorstellen

Post by Mich1983 »

Hey allemaal,

ik ben Michel, 27 jaartjes oud en kom uit Noordwijk aan zee. Ben nu aan m'n vierde BMW bezig. Sinds september 2010 rijd ik een E92 335i automaat. Ik heb hem gekocht bij Ekris in Nijkerk. Ik kwam via BMW.nl ben hen terecht en kon hem gewoon niet laten staan. De auto is Azuritschwarz en komt uit 2008. Hij is grotendeels Induviual uitgevoerd samen met het M sportpakket (ook ook het onderstel). Het enige wat ontbrak was het kleine M spoilerlipje op de achterklep dus die heb ik er zelf op laten zetten. Hieronder zet ik wel even een paar foto's neer!
Hier dan de foto's van m'n laatste aanwinst!
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]

Voor deze auto had ik een e36 320i coupe, een e36 323i coupe en een e46 328ci (ook coupe). Heb echt gewoon een zwak voor het coupe model! Hoop dat ik hier via dit forum nog meer kan leren over m´n auto en ook dat ik m´n passie voor BMW met anderen kan delen!

Groetjes Michel

Topic Author
Mich1983
Neutraal

Re: Even voorstellen

Post by Mich1983 »

Sorry dat de onderste afbeeldingen zo groot zijn! Als je de afbeelding in een ander venster opend zijn ze wel goed te zien!

Schouten
Neutraal
Type Auto: BMW 323ci

Post by Schouten »

Wha super dikke wagen :ja:

nicolay
3e Versnelling
Type Auto: E36 318i M43 Touring M 1998

Post by nicolay »

Mooier kan een e92 gewoon niet! Alles is goed echt, alles, wielen zijn ook de mooiste die er zijn.
Veel plezier ermee!
318i M43 touring 1998, M-uitgevoerd.

Topic Author
Mich1983
Neutraal

Post by Mich1983 »

Thanks! Ben er ook echt super blij mee. Het enige nadeel is dat ik het leer wat vaker schoon moet maken. Komt omdat ik graag jeans draag en dat geeft toch een beetje af.
Post Reply

Return to “Stel je even voor”