Hallo allemaal,
Ik heb de laatste 2 weken een vervelend probleem met mijn X5.
2 weken geleden startte hij niet meer na een nacht stilstaan. Met startkabels weer aan de praat gekregen, accu was volledig leeg. Nieuwe accu erin gedaan, 2 dagen geen problemen gehad echter de 3e dag wilde hij weer niet starten. Accu opgeladen en via een uitleesapparaat gekeken hoeveel amp stroom hij verbruikt als de motor uitstaat. Dat bleek zo goed als nihil te zijn. Accu weer extern opgeladen en ik heb een halve dag kunnen rijden. Auto geparkeerd, 15 min weggeweest, weer starten en weer niets...weer met startkabels aan de praat gekregen. Afgelopen weekend met starten niets aan de hand, half uurtje gereden en ineens slaat mijn motor uit...alles blokkeerde (ik heb een automaat) en ik kon maar net aan de kant komen. Even gewacht en toen deed hij het weer. Auto naar garage gebracht, waar hij nu al 2 dagen staat. Ze kunnen er niets aan vinden, dynamo is oke, accu is oke, loopt ook niet leeg tijdens stilstaan, is daar ook 's nachts aan een uitleesapparaat gegaan en hij gaf 2 amp verbruik aan tijdens stilstaan. Dat opzich is volgens hun niet oke maar daar loopt mijn accu niet op leeg. Probleem bestaat dus nu nog steeds. Ze gaan er nu mee rijden wanneer ze een auto nodig hebben in de hoop dat hij of afslaat of niet meer wil starten. Je zal net zien dat dat nu niet gebeurd.
Wat zou het kunnen zijn??? Iemand enig idee?
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
X5 slaat af tijdens rijden en start niet meer
Moderator: Moderator Team
Re: X5 slaat af tijdens rijden en start niet meer
Is je accu nu leeg of niet?
Een vriend van mij heeft hetzelfde gehad, de injectoren, of iig een er van.
Een vriend van mij heeft hetzelfde gehad, de injectoren, of iig een er van.