Goedemorgen,
Ik heb het volgende probleem met mijn stoelverwarming,
alleen het rugvlak word warm en het zitvlak niet.
Weet hier iemand waar dat aan ligt?
M VR GR
Eulderink.
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
stoelverwarming 5serie touring 2005
Moderator: Moderator Team
Re: stoelverwarming 5serie touring 2005
Hoi
Misschien overbodig maar het zou je je instelling kunnen zijn in je climate regeling. Hier kun je nl instellen of je de zitting of leuning of beide verwarmd wil
mvg
mic
Misschien overbodig maar het zou je je instelling kunnen zijn in je climate regeling. Hier kun je nl instellen of je de zitting of leuning of beide verwarmd wil
mvg
mic
-
Eulderink
- Neutraal
- Type Auto: 535 D 2005
Hoi Mic,
Daar ligt het niet aan, heb dat in het midden staan.
Daar ligt het niet aan, heb dat in het midden staan.
Halo Eulderink,
Kan de positieschakelaar defect zijn, dus boven - beiden - onder, is dit gemeten.
kan de verwarmingsmat defect zijn, of een slechte connectie, of een eventuele draadbreuk, losse stekker.
Heeft u zelf nog wat onderzoekjes gedaan, anders gaan wij dingen noemen die u al onderzocht heeft, dan zijn deze opties overbodig voor u.
Succes.
met vriendelijke groet,
Ad
Kan de positieschakelaar defect zijn, dus boven - beiden - onder, is dit gemeten.
kan de verwarmingsmat defect zijn, of een slechte connectie, of een eventuele draadbreuk, losse stekker.
Heeft u zelf nog wat onderzoekjes gedaan, anders gaan wij dingen noemen die u al onderzocht heeft, dan zijn deze opties overbodig voor u.
Succes.
met vriendelijke groet,
Ad
-
Eulderink
- Neutraal
- Type Auto: 535 D 2005
Hoi Ad,
Ik heb er zelf geen verstand van, dus ik denk dat het het maar door de dealer laat uitzoeken,
Vriendelijk bedankt!!
Groet, eulderink
Ik heb er zelf geen verstand van, dus ik denk dat het het maar door de dealer laat uitzoeken,
Vriendelijk bedankt!!
Groet, eulderink