hallo,
ik heb nu een maand geleden een bmw 120d gekocht
163 pk
bj 2006
km 131.000
het betreft een automaat heeft iemand hier ervaring met het chiptunen van de 120d automaat?
en wat kunnen de gevolgen ervan zijn voor de automaat etc?....
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
bmw 120 d 2006 chiptunen
Moderator: Moderator Team
-
laurrrens222
- Neutraal
- Type Auto: 120 d
Re: bmw 120 d 2006 chiptunen
Ik heb geen 120, wel een automaat. Ik kan het je alleen maar aanraden, heb tot nu toe goede ervaring met RS Tuning uit Eindhoven. Hebben rekening gehouden met de automaat door de torque limiter niet zomaar omhoog te gooien. Is wel maatwerk, je bent niet in een uurtje klaar.
-
ArnoldC
- 1e Versnelling
- Type Auto: 318 D Compact (E46)
Zeker oppassen met de automaatbak! Het blok zelf zal het wel aan kunnen, maar de kans dat je automaatbak kapot gaat door veel te veel vermogen is aanwezig!
Wij hebben al heel veel van deze auto's gechipped, is absoluut een aanrader.
De automaatbakken van de 1 serie zijn in principe heel sterk maar ook wij zorgen altijd voor een lager koppel om ver van eventuele problemen te blijven. Handgeschakelde versies zijn absoluut sterker en kun je verder opschroeven maar dit betekent niet dat je met een automaat niks kan, het resultaat blijft ook dan verbluffend.
Mvg
Martin van der Sluis
De automaatbakken van de 1 serie zijn in principe heel sterk maar ook wij zorgen altijd voor een lager koppel om ver van eventuele problemen te blijven. Handgeschakelde versies zijn absoluut sterker en kun je verder opschroeven maar dit betekent niet dat je met een automaat niks kan, het resultaat blijft ook dan verbluffend.
Mvg
Martin van der Sluis
Er klinkt niks mooiers als een goed getunede
6 cilinder lijn motor van BMW
6 cilinder lijn motor van BMW