Hallo,
We hebben gister een bmw 320d e90 aangeschaft. Nu blijkt er geen navigatie dvd bij te zitten.
Dus zijn we op internet gaan kijken voor een dvd. Maar je hebt dus verschillende.
Business of professional. Wij hebben de business. Maar daar heb je ook weer verschillende in.
Hoe kom ik er achter welke dvd ik moet hebben? De auto is van 2005
Graag hoor ik van jullie!
Alvast bedankt!
Groeten,
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
BMW 320d e90 Navigatie DVD
Moderator: Moderator Team
Re: BMW 320d e90 Navigatie DVD
Beste,
Je kunt het verschil tussen Business en Professional heel duidelijk zien.
Hoeveel CD/DVD ingangen heb je? Bij Business heb je er 1, en bij Professional heb je er 2.
Persoonlijk denk ik dat je een Business hebt.
Mocht je een Business hebben (voor Professional kan ik het ook voor je regelen/mailen).
Moet je even naar deze link in het forum gaan:(Zie onderstaand)
http://www.bmwforum.nl/viewtopic.php?f=28&t=6360
Daar kun je de nieuwe 2011 kaarten downloaden. En de BMW leesbare DL DVDs bestellen.
Ik heb dit ook in mijn 1 serie (3drs/2010). Werkt Fantastisch!
Hoor graag van je.
Bye Stef
Je kunt het verschil tussen Business en Professional heel duidelijk zien.
Hoeveel CD/DVD ingangen heb je? Bij Business heb je er 1, en bij Professional heb je er 2.
Persoonlijk denk ik dat je een Business hebt.
Mocht je een Business hebben (voor Professional kan ik het ook voor je regelen/mailen).
Moet je even naar deze link in het forum gaan:(Zie onderstaand)
http://www.bmwforum.nl/viewtopic.php?f=28&t=6360
Daar kun je de nieuwe 2011 kaarten downloaden. En de BMW leesbare DL DVDs bestellen.
Ik heb dit ook in mijn 1 serie (3drs/2010). Werkt Fantastisch!
Hoor graag van je.
Bye Stef