Gisteren heb ik een BMW 335xi Touring gekocht met praktisch iedere optie die er aan te vinken is....
Nu nog even die BPM aftikken en dan kan ik m'n rondjes rijden. Ik heb veel gelezen over de import en BPM afdracht maar ik vraag me toch nog iets af....
Wat zou er gebeuren als ik bepaalde niet zichtbare opties niet opgeef aan de douane. Hierbij kan je denken aan: Standverwarming, keyless entry, high end sound system, meedraaiende koplampen, etc.
Sommige members hebben het namelijk over het feit dat de douane het chassisnummer intikt in de computer en vervolgens alle opties ziet. Andere members zeggen dat dit absoluut niet geval.... Ik weet dus niet zo goed wat ik moet doen...
Wie heeft er tips...
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
BMW 335xi uit Duitsland BPM
Moderator: Moderator Team
Re: BMW 335xi uit Duitsland BPM
Ik heb al heeel wat auto's ingevoerd en als het niet in de fahrzeugbrief vermeldt staat dan kun je er altijd een paar smokkelen.