BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Pk's zijn verdwenen.

Oude of gesloten topics van BMWForum.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Locked

Topic Author
bmwdriver24
Neutraal
Type Auto: 325i E46

Pk's zijn verdwenen.

Post by bmwdriver24 »

Heren,

Ik heb een Bmw 325i e46 en de pk's zijn een beetje verdwenen. Als ik gas geef dan moet hij eerst haperen '' inhouden'' bij 2.000 toeren daarna trekt hij wel? maar hij geeft niet al zijn krachten weg. Op snelweg van 100 km/h tot en met 120 km/h duurt het voordat hij op 120 zit. Vroeger van 100 naar 140 was het een soort speeltje voor mijn bmw. Verder heb ik de Luchtslangen vervangen omdat er scheuren erin zaten. Maar hij heeft nog steeds het zelfde probleem, heb het laten uitlezen maar er waren kleine storingen met lambdasonden maar die zijn weer verwijderd. Wat kan het zijn?

Groetjes!

Ernie :o

bemarjan
1e Versnelling
Type Auto: bmw e12 528 1976

Re: Pk's zijn verdwenen.

Post by bemarjan »

hoe is het verbruik met vroeger en nu vergeleken?

wat het anders zou kunnen zijn

brandstof filter
luchtfilter
lamba kapot

klinkt een beetje als te veel benzine
net als mijn motor.. daarom trekt hij lage toeren beroerd. en hogere toeren beter.. op rijksweg zelfde probleem

Gr Arjan
''chitty chitty bang bang''
[ external image ]

Ikke
3e Versnelling

Re: Pk's zijn verdwenen.

Post by Ikke »

Door de storing te resetten, is de lambda nog niet gemaakt.

Ik heb dit ook gehad, en je zult dan toch de lamda moeten vervangen.

Koppel voor de zekerheid ook de luchtmassameter los zodat deze in noodloop gaat. Als hij dan beter presteert, dan zal je ook de lmm moeten vervangen. (als deze slecht functioneert, dan is er vaak geen of een wazige melding zoals fuel-supply)
Locked

Return to “Archief”