Ik ben in bezit van een BMW 535DA van 2005.
De wagen is uitgerust met een vaste telefoon installatie met blue tooth telefoon hoorn , ingebouwd in de middenarmsteun.
er moet een tweede sim kaart in de speciale houder worden geplaatst.
Mijn vraag is :
Kan ik ook gewoon een normale blue tooth telefoon aanmelden op dit systeem , door de bestaande hoorn te wissen ?
Indien dit zo is, hoe dan te handelen ?
Via het menu kun je namelijk wel telefoons aanmelden.
Echter de vaste telefoon blijft bestaan.
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
telefoon installatie
Moderator: Moderator Team
-
Bonne Heeringa
- Neutraal
- Type Auto: 535DA
-
meemer Cees
- Neutraal
- Type Auto: 535D m High Executive
Re: telefoon installatie
Bij mij zit er een houder in met een opbergset, voor een nokia. of zoiets, ik heb mijn samsung aangemeld via blootooth en dat werkte prima. Nu vandaag (dag 2) kan ik alles in telefoonboek selecteren echter al ik op "bellen" druk geeurd er niets. Kan wel gebeld worden en opnemen maar als ik naam slecteer gebeurd er niets. en het verbindingsteken knippert. Zal wel een instelling zijn maar wel lastig, zeker als je op de A2 zit en je aandacht bij het rijden wil houden.... iemand idee.???
-
iszdieszlabi
- Neutraal
meemer Cees wrote:Bij mij zit er een houder in met een opbergset, voor een nokia. of zoiets, ik heb mijn samsung aangemeld via blootooth en dat werkte prima. Nu vandaag (dag 2) kan ik alles in telefoonboek selecteren echter al ik op "bellen" druk geeurd er niets. Kan wel gebeld worden en opnemen maar als ik naam slecteer gebeurd er niets. en het verbindingsteken knippert. Zal wel een instelling zijn maar wel lastig, zeker als je op de A2 zit en je aandacht bij het rijden wil houden.... iemand idee.???
RTFM n00b
-
WdePundert
- 3e Versnelling
- Type Auto: 118I
-
meemer Cees
- Neutraal
ik trial and error al 3 dagen hahahaha, kom steeds nieuwe opties tegen in die auto. Ik kom van ver he, ik reed ooit in een VW golf van 1977 
-
WdePundert
- 3e Versnelling
- Type Auto: 118I
De aanhouder wint en anders toch maar aan de manuel. 
Verba volant, scripta manent.
-
meemer Cees
- Neutraal
Het rare is als ik mijn GSM in de hand heb en ik bel, dan gaat de connectie over de bluetooth. Als ik de GSM vanaf dat moment wegleg gaat het prima en blijft het tekentje voor bloothooth in het middenconsule scherm constant branden.
Vanaf dat moment werkt ook het telefoonboek weer wat ik kan selecteren via mijn stuurwiel. Echter de eerste keer dat de auto stil heeft gestaan en het contact is uitgeweest en ik start weer, juist !!! Bluetooth singaalleringsledje knippert weer en in het telefoonboek kan ik wel namen selecteren echter als ik op bellen druk doet hij dat niet. Het regeltje BELLEN in de I DRIVE is ook uitgegrijst ofr tewel niet selecteerbaar. Snap er werkelijk geen hout van.
Vanaf dat moment werkt ook het telefoonboek weer wat ik kan selecteren via mijn stuurwiel. Echter de eerste keer dat de auto stil heeft gestaan en het contact is uitgeweest en ik start weer, juist !!! Bluetooth singaalleringsledje knippert weer en in het telefoonboek kan ik wel namen selecteren echter als ik op bellen druk doet hij dat niet. Het regeltje BELLEN in de I DRIVE is ook uitgegrijst ofr tewel niet selecteerbaar. Snap er werkelijk geen hout van.