Hallo luitjes,
Gisteren heb ik een Pilot Xenon Pro Line (H1 6000k) setje gekocht voor mijn E36 coupe uit 1994, deze ben ik momenteel aan het inbouwen in de originele Bosch units. Ik heb in het midden van de afscherm kapjes gaten geboord van 25mm zoals voorgeschreven, maar ik vind het allemaal maar "net" passen. Wanneer ik vervolgens de kappen er weer op wil zetten moet ik flink stevig drukken om hem vast te klikken. Dit wordt veroorzaakt doordat de xenon lamp stekkers verder achteruit steken dan de originele H1 lampen, en zodoende tegen het "afscherm rubber" met 4 snoeren aandrukt die van de Pilot Xenon zijn.
[ external image ]
Vraag is dus, gaat dit problemen opleveren met bv warmte, of komt die warmte alleen tevoorschijn bij het daadwerkelijke "lamp" gedeelte.
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
E36 Pilot Xenon
Moderator: Moderator Team
E36 Pilot Xenon
BMW E36 316i Coupé
Mercedes C180 Esprit Sedan
Mercedes C180 Esprit Sedan
Re: E36 Pilot Xenon
Zijn de spiegels van plastic of een ander materiaal? Deze kunnen smelten als je lang stil staat en de auto dus geen koeling van de wind krijgt