BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

olieprobleem>>zie clip

Oude of gesloten topics van BMWForum.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Locked

Topic Author
diieggoo
Neutraal
Type Auto: bmw 316i

olieprobleem>>zie clip

Post by diieggoo »

sinds gisteren is me opgevallen dat waneer ik de auto heb gestart en deze dan weer uitleg ,het olielampje op men checkpanel nie meteen brand
hier heb ik het gefilmt>> http://www.youtube.com/watch?v=BdUP9q0uQrM (dit was een koudestart van deze ochtend)
dit alles heb ik ondekt gisteren nadat mijn auto voor de allereerst keer zomaar stilviel na het starten
het stilvallen heb ik nietmeer gehad sindsdien maar wel een onregelmatig stationair toerental als de motor een beetje warm wordt (lichte schomelingen tussen de 800 en 1000 , ik zal hier deze namidag een clip van prob maken.
wie niet sterk is moet snel zijn.

Topic Author
diieggoo
Neutraal

Re: olieprobleem>>zie clip

Post by diieggoo »

het voorval met het olielampje heb ik ook enkel bij koude motor

ArnoldC
1e Versnelling
Type Auto: 318 D Compact (E46)

Post by ArnoldC »

Ziet er apart uit, nooit gezien. Ik denk dat er wat met de oliedruk sensor aan de hand is, laat hem eens uitlezen.

Topic Author
diieggoo
Neutraal

Post by diieggoo »

het was me ook maar opgevallen nadat ik opeens slecht kon starten
het kan er ook al langer zijn want ik heb dit enkel als de motor koud is en heb hier in het verleden nooit echt opgelet aangezien ik de wagen dan op koude motor moet stilleggen en vervolgens binne een aantal sec weer op contact moet gooien.
ik zal morgen een een afspraak maken ivm dat uitlezen.
dbv.
Locked

Return to “Archief”