BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Banden en velgen 17"

Oude of gesloten topics van BMWForum.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Locked

Topic Author
5-serie
Neutraal
Type Auto: BMW 530D

Banden en velgen 17"

Post by 5-serie »

Ik ben wat groter gaan rijden, heb 18" gekocht.
Ik heb een 530D en de auto is behoorlijk groot dus dan is 18" wel een goed formaat.
Heb de 17" nog wel liggen helemaal schade vrij Orginele LMV Velgen 7 Spaaks 5x120 8Jx17H2 ET20 met goede continental banden er op 245/45/R17 dus als iemand nog op zoek is naar een mooie set kan hij hem overnemen van mij voor 850.- ze zijn echt helemaal goed geen schade aan alle velgen en voldoende profiel.

DominiqueL-E36
2e Versnelling
Type Auto: BMW E36 318i '94

Re: Banden en velgen 17"

Post by DominiqueL-E36 »

Hallo,

Een mooi fotootje maken vd velgen los en alle 4 bij elkaar, foto van profiel vd band.
Profielen exact en eerlijk opmeten (ik kocht wel eens banden en de adverteerder wist 100% zeker dat het 6,5mm was. Na meten: 3,5mm maargoed. Als ik banden verkoop meet ik het minste punt hier maak ik een foto van dat ze zien daadwerkelijk ... mm.

Op marktplaats ben je je ze zo kwijt altans ik raak banden/velgen via marktplaats zo kwijt.

Topic Author
5-serie
Neutraal

Post by 5-serie »

Afgelopen maand op marktplaats gehad, werd 3 keer geboden, als ik contact zocht kreeg ik ook geen antwoord meer.
Laatste tijd steeds meer, ook met mijn motor pakken word veel gereageerd maar dan komen mensen niet opdagen.
Ik ben marktplaats een beetje zat !!!
Mischien dat iemand ze wil hebben van wie ik kan zien dat hij serieus is hier op dit forum.
Heb er ook niet heel erg haast bij, bied het gwn beetje overal aan komt de klant vanzelf wel :ja:

DominiqueL-E36
2e Versnelling
Type Auto: BMW E36 318i '94

Post by DominiqueL-E36 »

Precies zo is de instelling en ik ken het met marktplaats.
Ik adverteer ook redelijk met verschillende onderdelen.
Zo heb ik mijn e30 cabrio interieur op internet staan, dan word ik gebelt of gemaild ik heb interesse.
Als de mensen interesse hebben doen ze maar een aanbetaling oid.

Wat wel vaak zo is dat mensen een afspraak maken en niet op komen dagen en vaak weet je ook wie wel interresse heeft.
Ik ben niet zo van het bieden op een advertentie, ik heb liever een bieding via de mail of telefoon.

De mensen die hun telefoonnr. bij de mail zetten die zijn geintresseerd. Je kunt ze er eigenlijk zo uit pikken.

Ps. zet alsnog even de foto's hierbij dan weten we hoe ze er uit zien en uiteraard de staat (zo goed als nieuw maar toch foto's geven meer beeld).

Topic Author
5-serie
Neutraal

Post by 5-serie »

Locked

Return to “Archief”