BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

oude km stand overzetten in nieuwe tellerbak

Oude of gesloten topics van BMWForum.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Locked

Topic Author
swv
Neutraal
Type Auto: e36 316

oude km stand overzetten in nieuwe tellerbak

Post by swv »

Hallo,

Ik heb laatst een bmw 3 serie e36 gekocht,en die had vanaf het begin al gekloot met de verlichting.
Zoals knipperrende grootlicht tijdens aanzetten van knipperlicht. nadat dat was opgelost bleef de grootlicht haken als ik mijn lichtdimmer vol open had staan.Draai ik de dimmer op laag ging de grootlicht uit.
En elke keer had ik maar een constante knipperlicht branden op de dashboard.Dus ik de dashboard eruit gehaald en even nagekeken.Wat zag ik nou :shock: er was een kabeltje getrokken van het ene lampje naar een ander lampje en ook zag ik dat aan de achterkant van het dasboard bij de airbag lampje wat zwart was ,waarsschijnlijk verbrandt??.Dus ik die kabel loshalen maar probleem blijft bestaan.Toen ben ik tog maar even langs de sloop gegaan om even een oude tellerbakje te proberen en jahoor alle problemen weg.
Ik kan m,n groolicht weer gebruiken op de normale manier en mijn dimmer werkt ook weer normaal.

MAAr NU wil ik dus graag mijn oude km stand in dat andere tellebakje overnemen,want die van mij staat op 165xxx en die andere waar alles normaal in werkt van de slop staat op 312xxx.

Ik heb al wat gelezen over een codeplug achterin de tellerbak. maar die heb ik dus op beide tellerbaken niet :oops:

dus ik hoop dat iemand me kan helpen met dit probleem

greetzz swv

Redshock
Neutraal
Type Auto: BMW E36 316i compact executive

Re: oude km stand overzetten in nieuwe tellerbak

Post by Redshock »

volgens mij als je DIS hebt. zou je deze opnieuw in de teller kunnen programmeren ?
staat allemaal op garageforum.co.uk

Topic Author
swv
Neutraal
Type Auto: e36 316

Re: oude km stand overzetten in nieuwe tellerbak

Post by swv »

ok,maar dat heb ik namelijk niet zelf tot mijn beschikking:-(
Locked

Return to “Archief”