BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

BMW 316 e30

Forum voor alle E30 series van 1983 tot 1991.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
kazzo
Neutraal
Type Auto: BMW e30

BMW 316 e30

Post by kazzo »

Hierbij wou ik mij even voorstellen :zwaai:

Mijn naam is Kaz en kom uit groningen, ben 24 jaar en heb altijd vw gereden.

Onder andere:

Golf 1
Golf 2
Corrado
Passat 35i
En nu Passat B4 VR6 Variant Exclusive

Maar voor kort kwam ik via via bij een bmw liefhebber die voor al 2002 modelletjes had staan, ook voor de racerij. Maar de beste man had ook een zeer mooie bmw 316 e30 serie 1 staan. Hij wou hem eigelijk helemaal niet kwijt, maar toen hij zag dat ik een liefhebber was en zeer zuinig met mijn auto's om ga. Wou hij hem wel aan mij schenken/ verkopen :mrgreen:

Het is een orginele nederlander en nog net niet belastingvrij, geleverd in 1987 in Veendam vlakbij waar ik woon, waardoor het verhaal nog leuker wordt. Auto heeft 156.000 km gelopen en er zit geen plekje aan. Auto heeft de laatste 6 jaar stil gestaan. 1 maal opgehaald en thuis neergezet kwam ik erachter dat de carterpakking lekt, vermoed dat het door het lange stilstaan komt. Tevens zit er een nieuwe uitlaat onder, maar deze is lek/roest bij de ophangpunten, ook door het lange stilstaan. Dus al met al niet veel werk :ja:

Heb altijd verlaagde auto's gehad, maar deze blijft mooi orgineel 8-)

De BMW

[ external image ]
[ external image ]

Auto die ik nu rij dagelijks

[ external image ]
Post Reply

Return to “1983 - 1991 (E30)”