BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

speakers demonteren

Oude of gesloten topics van BMWForum.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Locked

Topic Author
Joppie
Neutraal

speakers demonteren

Post by Joppie »

ik heb rechts geen geluid dus wil eens kijken of de speaker defect is of dat de stekker los is.
kan het ook de radio zijn? BMW Business radio en gaat om X3 2.5i van 2004

wie ook wie heeft tips voordat ik mijn halve auto ga demonteren?

guyrutten
Neutraal
Type Auto: 520 e12

Re: speakers demonteren

Post by guyrutten »

Voordat je gaat loshalen, heb je ook al eens gekeken of de balans goed staat ingesteld? Een vriend van me had in de e30 die hij kocht ook alleen geluid van één kant. Achteraf bleek dat de balans niet goed was ingesteld, nadat we alle kabelverbindingen hadden vernieuwd. :duh:

Mvg Guy
BMW 520 e12 m10 1977

bobmarleywailers
Neutraal
Type Auto: e32

Re: speakers demonteren

Post by bobmarleywailers »

Als je de speaker los heb, dan kun je hem testen of hij het nog doet ! doormiddel van een batterij uit je tv afstands bediening tegen de aansluit punten van je speakers te houden als je speaker heel zacht bromt of kraakt weet je in iedergaval dat hij het nog moet doen ! tenzij hij opgeblasen is natuurlijk dan kraakt hij wel maar geeft geen mooi geluid meer
Locked

Return to “Archief”