Hallo ik ben nieuw hier en heb gelijk een vraag ik ben sinds kort in een bmw 525 tds van 1998 met 4 ton maar pas helemaal gereviseerd en alle papieren erbij tot op de laatste km
nu heb ik van de week mijn egr klep schoon laten maken bij de garage maar zag toen dat er een slangetje los licht afkomend van de brandstofpomp volgens mijn nu zeggen ze dat dat hoort omdat het een vacuum slang zou zijn.
echter zie ik op de egr klep 2 nippels zitten waarvan er 1 gebruikt word door een zwarte slang en de andere zit niks op.
Ik heb verder geen verstand van auto s en hoop dat iemand mijn een antwoord kan geven mischien met een foto zodat ik kan zien hoe het moet zitten helaas lukt het mij niet om een foto toe te voegen om het te laten zien.
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
slangetje met blauwe streep
Moderator: Moderator Team
Re: slangetje met blauwe streep
zet je foto eerst op een website als photobucket.com en post dan de link van de foto
-
- 1e Versnelling
- Type Auto: E39 520i manual
Re: slangetje met blauwe streep
Je kunt ook www.tinypic.com nemen.
Een foto is idd wel makkelijker zodat we kunnen zien welke slang je bedoeld.
Dan kunnen we je goede informatie geven.
Een foto is idd wel makkelijker zodat we kunnen zien welke slang je bedoeld.
Dan kunnen we je goede informatie geven.
-=* Badeendje*=-
✕ E30 Coupe 335i man (Crashed and sold for drift)
✕ E36 Sedan 318i aut (sold)
✕ E46 Sedan 318i man (sold)
✕ E39 Sedan 520i man (sold)
✓ E34 Sedan 535i aut (sold)
✕ E30 Coupe 335i man (Crashed and sold for drift)
✕ E36 Sedan 318i aut (sold)
✕ E46 Sedan 318i man (sold)
✕ E39 Sedan 520i man (sold)
✓ E34 Sedan 535i aut (sold)