BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Tom Tom inbouw

Forum voor alle BMW 1-serie modellen van 2004 - heden

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
JVE
Neutraal
Type Auto: BMW 118d

Tom Tom inbouw

Post by JVE »

Naar aanleiding van:

"Mijn 118d heeft geen NAV maar wel dat lege "bakje" met deksel bovenop het dashboard. Iemand ervaring met een Tom Tom bevestigen op die plek? Ik heb dat namelijk wel eens gezien bij een Mazda 3 (huurauto buitenland)."

Bij gebrek aan response: Tom Tom brengt zelf een inbouwkit met draadharnas, zelf een kunststofkapje laten maken. Met een uurtje prutsen en nog geen €70,00 zeer nette inbouw Tom Tom in de E87. Zelfs in onze E70 (2010) met Sat Prof word nog vaak een Tom Tom bijgeplakt al was het maar voor de vaste camera's en traject controles. In de laatste nav update (2013) voor de E70 is de A2 bij Utrecht nog steeds niet aangepast??? Ik hoef u niet te vertellen wat de Sat Prof optie gekost heeft.....

MoneyFor
Neutraal
Type Auto: E85-2.5 | E81-118d | F31-330d

Re: Tom Tom inbouw

Post by MoneyFor »

Sorry, lees nu pas je bericht. Ik heb zelf een MIO ingebouwd in dat "kastje", gewoon alles eruit gesloopt het deksel van elkaar gehaal en daarop een aluminium beugeltje gemaakt, de schroefjes onder het deksel weggewerkt en alles terug gemonteerd. Staat er zo al 4 jaar in nu, kan open en dicht terwijl die aan de stroom hangt en werkt perfect. Je moet ook niet steeds je GPS verbergen, gewoon dicht en weg is die :-)
Post Reply

Return to “1 Series”