BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

koplamp oranje led kapot

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
wes530
Neutraal
Type Auto: e60

koplamp oranje led kapot

Post by wes530 »

hallo forum leden

ik heb een vraag ik heb een 530d uit 2004

nou is mijn rechter oranje led in de koplamp kapot
en ik vind dit heel zonde omdat dat gewoon bij de 5serie hoort

nou heb ik bmw gebeld en je kan er niks los voor bestellen dus moet er een nieuwe koplamp in
nou heb ik op internet een setje gezien en dat is bixenon afkomstig van 535d uit 2005
met bocht verlichting

alleen mijn koplampen zijn wel met xenon en bochtverlichting alleen niet grootlicht xenon en die koplampen wel

wie kan me helpen
alvast bedankt

325i
4e Versnelling
Type Auto: E36 320i Sedan

Re: koplamp oranje led kapot

Post by 325i »

van gewoon Xenon naar bi-Xenon zal allemaal niet zo heel spannend worden om erin te zetten.
Ik heb het zelf nog niet gedaan maar BMW en ombouwen is eigenlijk altijd heel simpel en als het niet werkt is het altijd snel werkend te maken met een verloopstekker of andere truc-en.
Even google-en doet vaak wonderen om handleidingen te vinden en als ik eraan denk zal ik deze week even vragen aan vrienden van me
Citroen Saxo 1.6 VTS 2000

Topic Author
wes530
Neutraal
Type Auto: e60

Re: koplamp oranje led kapot

Post by wes530 »

Bedankt voor de info
Weet iemand waar zo een stekker te bestellen is of zal dit gewoon passen op wat ik nu heb
Post Reply

Return to “2004 - 2009 (E60,E61)”