BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

raambediening bestuurderskant werkt niet

Forum voor alle BMW 1-serie modellen van 2004 - heden

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
pablotje
Neutraal
Type Auto: e87

raambediening bestuurderskant werkt niet

Post by pablotje »

Hallo allemaal,

ik heb een met mijn 120i uit 2004. Na het vervangen van een deur, werkt mijn raambediening niet meer. Raam is ook overgezet. Als ik alles weer aansluit op de oude deur, werkt het ook niet. In kastje bleek een pinnetje kapot, nieuwe gekocht, geen positief resultaat.

Kastje (knopjes) geeft licht, rest van de deur doet het ook (luidspreker, vergrendeling).

Ik heb geen ideetjes meer, iemand nog tips truuks? Wellicht moet het opnieuw ingeprogrammeerd worden als de stekker van de deur is los geweest, zo ja, weet iemand hoe ik dat doe?

mvg

MoneyFor
Neutraal
Type Auto: E85-2.5 | E81-118d | F31-330d

Re: raambediening bestuurderskant werkt niet

Post by MoneyFor »

Heb je al eens geprobeerd de wagen van de batterij te koppelen, heeft voor mij al dikwijls een oplossing geweest met van die prog problemen.
Post Reply

Return to “1 Series”