BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Uitlijnen lijkt onmogelijk

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
mdpijl
Neutraal
Type Auto: E39 Touring 523i 1998

Uitlijnen lijkt onmogelijk

Post by mdpijl »

Hallo!

Mijn eerste post op dit forum, dus vergeef me als ik iets over het hoofd zie :)

Het uitlijnen van mijn 523i Touring uit 1998 lukt niet, linksachter valt niet binnen de juiste waarden te krijgen.
Ben bij EuroMaster Dordrecht geweest. Die jongens weten wat ze doen, ze baalden dat het niet lukte.
Vorige week zijn de draagarmen vervangen (33 32 6 768 791), maar dat mocht niet baten.
Twee jaar geleden zijn de kogelgewrichten vervangen (33 32 6 767 748).
De auto staat op de standaard 16 inch BMW velgen met zo goed als nieuwe Continental TS830 winterbanden (225-55-16).

Iemand enig idee wat de oplossing zou zijn?
Moet ik nog meer onderdelen vervangen?
http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/T ... uspension/

Bij voorbaat dank!

325i
4e Versnelling
Type Auto: E36 320i Sedan

Re: Uitlijnen lijkt onmogelijk

Post by 325i »

oef das een goeie
wellicht wiellager maar ik neem toch aan dat het gecontroleerd is?.
In princiepe zit niet zoveel achter en zou je bijna gaan denken dat er iets krom is of de auto heeft een keer goeie schade gehad en niet zo lekker gemaakt

veerpoot lagers zitten er nog op de schokdempers die zou je nog kunnen controleren maar dat betwijfel ik dat je daardoor de auto niet kan lijnen

suc6
Citroen Saxo 1.6 VTS 2000
Post Reply

Return to “1996 - 2003 (E39)”