Hallo forumleden,
Nee, geen hete meid uit Duitsland maar gewoon een auto. Natuurlijk niet zomaar een, een BMW E46 323iA uit 2000 met 124.000 kilometers op de teller.
Dit is ook niet het type topic waarin ik wil weten wat de voor en nadelen zijn van de auto want daar heb ik Google al voor laten zweten. Meer om wat jullie indruk als BMW liefhebbers is van deze auto. Ik ben zelf redelijk bekend met de hele autohandel en kan best beoordelen waar ik wel en niet wat zou moeten halen en dit ziet er in mijn ogen vrij goed uit.
Ik heb mijzelf voorgesteld onder dit: http://www.bmwforum.nl/viewtopic.php?f=8&p=48398#p48398 topic en daar een beetje mijn situatie uitgelegd.
Ik zal hieronder gelijk even de advertentie plaatsen van de auto zodat jullie, als jullie dit willen, even kunnen kijken/beoordelen.
http://www.premiumclassics.nl/index.php ... Sedan.html
Auto staat via autoscout te koop voor 7500 euri.
Hieronder de advertentietekst:
In perfecte staat verkerende origineel Nederlands geleverde BMW 323i E46 met slechts 124.000 op de teller.
Deze auto is door liefhebbers bereden en dat merk je aan de staat van deze auto. Zo heeft de auto minimale gebruiksporen aan het interieur en carrosserie. Een heerlijke motor met voldoende pk en koppel en daarnaast is hij ook zuinig met een gemiddeld verbruik van 1 op 11.
Recent heeft de auto nog nieuwe banden en een service beurt gekregen. Hij is klaar voor de nieuwe eigenaar.
Opties
Cosmos zwart metallic (303)
Stoff Flock Raute/Antreciet (E3AT)
205 Automaat Steptronic
249 Multifunctioneel stuurwiel
255 Sportstuur met airbag
286 BMW styling velgen
302 Alarm
403 Glazen schuifkanteldak
411 Elektrisch bedienbare ramen v+a
415 Zonnerollo
438 Houten interieurlijsten
441 Rookpakket (ongebruikt)
473 Armsteun
508 Park distance Control (PDC)
520 Mistlampen
521 Regensensor
534 Automatische airco
550 Boordcomputer
661 Radio BMW Business
692 CD-wisselaar (6st)
832 Accu in de kofferbak
Aflevering
Incl APK en beurt
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Wat denken jullie van deze Beierse schone?
Moderator: Moderator Team
Re: Wat denken jullie van deze Beierse schone?
Ik heb afgelopen jaar iets meer dan 30.000 kilometer per jaar gereden dus ik ga nu even rekenen hoe ik uit kom met komend jaar. Of de kosten niet iets te veel worden.
Re: Wat denken jullie van deze Beierse schone?
Hmm... dat gaat me een flinke duit meer kosten als ik het zo bereken. maarja, een 6 cilinder tegen een 1.3 diesel die 1 op 17 loopt is natuurlijk niet heel moeilijk.
Maar heeft iemand hier een mening over??
Maar heeft iemand hier een mening over??