Beste mede bmw'ers!
Niet helemaal nieuw hier, alleen een tijdje afwezig geweest en inmiddels 2 BMW' s verder.
Heb me hier destijds aangemeld toen ik net mijn 1e bmw had gekocht. Een granitsilber e36, 318i sedan, met maar liefst 300.000 km op de teller. Hier heb ik 4 jaar met plezier ingereden, tot dat ik vorig jaar een mooie e46, titansilber, 318i sedan, tegen kwam. Deze had toen 225.000 km gelopen, maar was ook meer een tussenoplossing omdat mijn e36 echt aan zijn einde was.. Nu ben ik sinds vorige week de gelukkige bezitter van een e90, graphitesilber, 320i met slechts 65000 km op de teller. Dat was wel ff wennen zeg na al die km vreters haha. Ik zal ff opnieuw uitvogelen hoe ik hier foto's kan plaatsen en mijn verhaal ondersteunen:). Tot spreeks;)
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Niet helemaal nieuw
Moderator: Moderator Team
-
WdePundert
- 3e Versnelling
- Type Auto: 118I
Re: Niet helemaal nieuw
En opnieuw welkom. Veel succes met je nieuwe aanwinst.
Verba volant, scripta manent.