BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Hallo allemaal !

Nieuw Hier? dan kan je je hier voorstellen.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Stephen
Neutraal

Hallo allemaal !

Post by Stephen »

Hallo allemaal,

zal mezelf ff kort voorstellen. Ik heet Stephen, ben 23 jaar en woon in Almere. Rij momenteel nog een New Mini Cooper uit 2001. Helaas is het bakkie wat te duur voor me geworden. Heb er erg veel onderhoud aan en ook regelmatig 'problemen' mee gehad.

Ben het nu ff helemaal zat en ben nu dus aan het kijken voor n E30 320i. Is vele malen goedkoper in de aanschaf en met de opbrengst van de Mini kan ik aardig wat verspijkeren aan de toekomstige E30 8) en hou ik nog wat geld over voor de uitzet ook...

Morgen wordt de Mini overgeschreven naar de nieuwe eigenaar en dus morgen ook meteen op pad voor n E30 :D

Heb er al 1tje gespot. Die ga ik waarschijnlijk vanavond ff bekijken en als ie bevalt koop ik m morgen :twisted:

Dat was het ff, als ik de E30 heb zal ik wat foto's plaatsen :wink:

Gr, Stephen

Mickroz
Website Beheerder
Website Beheerder
Type Auto: Volvo V60 D2 Ocean Race

Post by Mickroz »

welkom om dit forum!!
Forumer (n). 1) One who runs a forum or is an active member of one or more web forums.
[ external image ]

sh4ggy
1e Versnelling
Type Auto: E39 535i V8

Post by sh4ggy »

Welkom!
En suc6 met de aankoop voor een nieuwe e30.
En de verkoop ;)

arnoldE36
1e Versnelling

Post by arnoldE36 »

Welkom hiero :D

webmaster
Eigenaar
Eigenaar
Type Auto: F36 430i ('17)+ f30 328i ('12) (beide full options)

Post by webmaster »

welkom op ons forum :)

en inderdaad veel suc6 met je zoektoch naar een leuke E30 :)

Topic Author
Stephen
Neutraal

Post by Stephen »

De Mini is verkocht afgelopen zaterdag. Had al een n paar E30's gezien, maar die waren niet wat ik had verwacht/gehoopt.
Heb uiteindelijk de beste gekozen een 320i uit '88 met check-control (wat toch wel errug gaaf is !! )
Toen ik m kocht had ie nog een booskijker erop zitten maar die vond ik niet mooi dus die heb ik er vandaag eraf gehaald (gemold) :oops: .
De chrome nieren waren zwart gespoten, maar best beschadigd dus maar ff opgeschuurd en opnieuw gespoten. En er liep water de achterbak in via het rechterachterlicht (knipperlicht) dus heb meteen de achterbak droog gemaakt. Achterlicht eruit gehaald, schoon gemaakt, fohn erop en de randen dicht gekit. Dus meteen geen lekkage meer.
De vorige eigenaar wilde erg graag zijn radio houden en heeft die er dus uitgehaald. Vandaag dus een nieuwe radio gekocht van Pioneer (DEH65BT), maar om de een of andere reden houdt ie het geheugen niet vast... :roll: Heb de rode en gele draden al omgewisseld en weer terug gedaan, maar ik denk dat ie ergens de constant plus mist ofzo. Dus dat wordt weer een klusje voor volgende week.

Tot dusver mijn "Stel je even voor" en de 2e dag met de E30 :wink:

Topic Author
Stephen
Neutraal

Post by Stephen »

Oh ja, en nog wat avond foto's. Het zal niet ieders smaak zijn dat met die nieren en die wielen, maar ach.... 8) trouwens wel gemaakt met me mobiel :oops:

[ external image ]

[ external image ]

[ external image ]

Mikey
3e Versnelling

Post by Mikey »

ziet er nettjes uit !

fijn dat je je mini snel kwijt was en snel een e30 hebt kunnen vinden !!!

welkom....
===========================

Ya Know.....
It Is What It Is

===========================

Mr. Ash...
2e Versnelling

Post by Mr. Ash... »

welkom hierzo.
Je hebt wel een leuke E30 ;) heb je nog veranderingen die je in de toekomst zal aanbrengen in gedachte

Topic Author
Stephen
Neutraal

Post by Stephen »

Nou ja, eerst technisch ff helemaal in orde maken.
De visco is kaduuk, krijg vandaag een nieuwe binnen als het goed is. De remslangen zijn versleten, die moet ik vervangen.
Het stuur trilt bij de 80 km/u en met hard remmen. Dus moet de schijven goed nakijken/vervangen. Alle vloeistoffen ff doen en dan kijken wat ik verder nog tegenkom. Oh ja, de elektrische spiegels doen het ook niet :?

BMWKONING
1e Versnelling

Post by BMWKONING »

welkom!!

bmwmotorsportkatwijk
1e Versnelling

Post by bmwmotorsportkatwijk »

hey welkom hier en dat je radio de geheugen niet vast houd ken ook zijn dat je de remote of de geheugenkabel niet heb aangesloten
Life is a highway and i wanna ride it all night long

bimmer
4e Versnelling
Type Auto: 318i (E46)

Post by bimmer »

Die achterlichten zijn altijd een probleem geweest bij de e30. Zo kwam bij mij ook het water binnen.

Wel een nette e30 zo te zien, en goede motorkeuze. 6 in een lijn. :wink:

///Ramon
1e Versnelling

Post by ///Ramon »

Als je nou in die bakken in de kofferbak water hebt staan, prik ook even de afvoer door. Deze zit vaak dicht getectyleerd. even aan de onderkant van je wagen liggen.. de bodem van die bakken zoeken..en dan vind je op de tast een soort inkeping. Die inkeping hoort open te zijn..dus prik die even door.. en je bakken blijven ook in de toekomst lekker droog.
Bad Boyzz, Bad Toyzz
[ external image ]

TvH
Neutraal

Post by TvH »

Welkom Stephen.
E39/E46

Post Reply

Return to “Stel je even voor”