BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

E36 sedan spiegels op een coupe monteren

Oude of gesloten topics van BMWForum.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Locked

Topic Author
Jorne
Neutraal

E36 sedan spiegels op een coupe monteren

Post by Jorne »

Hallo,

Ik heb van de week originele E36 spiegels ontvangen, in de kleur van mijn auto, nu heb ik zojuist de M3 spiegels eraf gehaald en wou ik de E36 spiegels monteren..

Maar nu passen ze niet, op de ''grondplaat'' staan die dingen waar je ze mee vastdraait veel dichter op elkaar dan op de auto het geval is..

Is dit altijd zo? En is de grondplaat eraf te halen en een losse nieuw te bestellen? (de 3 pinnetjes staan te dicht op elkaar)

Groet,
Jorne

arnoldE36
1e Versnelling

Post by arnoldE36 »

Zoals je titiel zegt sedan spiegels op een coupe kan helelaas niet zijn andere spiegels .

compuonline
1e Versnelling

Post by compuonline »

Klopt !
BMW - E39

In Search of Angel Eyes

denniswpels
1e Versnelling

Post by denniswpels »

Helemaal juist, de hoek van de A-stijl is bij een sedan en coupé verschillend. Sedan=touring & coupé=cabrio.....lees voor "=" gelijk aan :lol:
E46 318i Touring
Locked

Return to “Archief”