Even wat over mezelf, ik ben 33 jaar jong en woon samen met mijn vriendin en ons kat. Ik heb sinds mijn 18de al mijn rijbewijs dus ook sinds die tijd een auto ik heb voornamelijk japans gereden, toyota, mazda,honda,mitsubishi en mijn laatste auto was een golf3 gti.
Maar nu hebben we bestloten om 1 auto te halen en dat wordt een bmw 523 uit 1997 ik ben harstikke blij en zenuwachtig tegelijk want je hoort overal dat bmw duur is en zo en dit is mijn eerste keer met een zes cilinder De auto neem ik over van een collega van mij dus ik ken de hele historie van de laatste drie jaar en weet dat ie gewoon goed is en goed is mee omgegaan alleen was degene die hem had niet zo op poetsen en stofzuigen maar motorish is ie prima en er is vorige week een nieuwe versnellingsbak onder gegaan.
Ik hab nu alleen twee dingen die gemaakt moeten worden en dat zijn de radio en een andere stuur
probleem van de radio heb ik al gelezen hier ergens op het forum dus wordt een andere denk ik en een stuur ben ik al op zoek
ik hoop een leuke tijd te hebben op deze forum en leuke collegas bmw rijders leren kennen