BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

hallo

Nieuw Hier? dan kan je je hier voorstellen.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
bmwe39
Neutraal

hallo

Post by bmwe39 »

hallo mijn naam is tico en ik kwam deze site tegen op google.
Even wat over mezelf, ik ben 33 jaar jong en woon samen met mijn vriendin en ons kat. Ik heb sinds mijn 18de al mijn rijbewijs dus ook sinds die tijd een auto ik heb voornamelijk japans gereden, toyota, mazda,honda,mitsubishi en mijn laatste auto was een golf3 gti.
Maar nu hebben we bestloten om 1 auto te halen en dat wordt een bmw 523 uit 1997 ik ben harstikke blij en zenuwachtig tegelijk want je hoort overal dat bmw duur is en zo en dit is mijn eerste keer met een zes cilinder De auto neem ik over van een collega van mij dus ik ken de hele historie van de laatste drie jaar en weet dat ie gewoon goed is en goed is mee omgegaan alleen was degene die hem had niet zo op poetsen en stofzuigen maar motorish is ie prima en er is vorige week een nieuwe versnellingsbak onder gegaan.

Ik hab nu alleen twee dingen die gemaakt moeten worden en dat zijn de radio en een andere stuur

probleem van de radio heb ik al gelezen hier ergens op het forum dus wordt een andere denk ik en een stuur ben ik al op zoek

ik hoop een leuke tijd te hebben op deze forum en leuke collegas bmw rijders leren kennen :D

webmaster
Eigenaar
Eigenaar
Type Auto: F36 430i ('17)+ f30 328i ('12) (beide full options)

Post by webmaster »

Gezellig dat je ons gevonden heb :)

alsvast een warm welkom op ons forum en veel forumlees plezier.

Ik denk dat er hier genoeg mensen rondzwerven die je wel een beetje op weg kunnen helpen ;)

bimmer
4e Versnelling
Type Auto: 318i (E46)

Post by bimmer »

Welkom op het forum,

En auto rijden in zijn algemeen is duur, ik kan niet zeggen dat ik met mijn bmw's duurder uit ben/was dan met mijn opels/vw's.

En met een 6 cilinder kun je nog heel lang en veel plezier beleven.

bmwmotorsportkatwijk
1e Versnelling

Post by bmwmotorsportkatwijk »

welkom hier op dit forum
Life is a highway and i wanna ride it all night long

Topic Author
bmwe39
Neutraal

Post by bmwe39 »

en vandaag is het gebeurd ik ben zo blij als een kindvoor mijn deur staat een zwarte 523 met 185000 km en een splinternieuwe versnellingsbak wat rijd ie lekker zeg en zuipen................echt niet tenminste niet zoals ik altijd gehoord heb over zes cilinders, wat een verschil met me andere autos............nu wordt het poetsen een kleine roestplekkje en een deuk in de sideskirts laten maken................................ :D

bmwmotorsportkatwijk
1e Versnelling

Post by bmwmotorsportkatwijk »

gefeliciteerd met je bmw . goed onderhouden en liefkozen alsof het je kind is :D
Life is a highway and i wanna ride it all night long

Topic Author
bmwe39
Neutraal

Post by bmwe39 »

bmwe39 wrote:en vandaag is het gebeurd ik ben zo blij als een kindvoor mijn deur staat een zwarte 523 met 185000 km en een splinternieuwe versnellingsbak wat rijd ie lekker zeg en zuipen................echt niet tenminste niet zoals ik altijd gehoord heb over zes cilinders, wat een verschil met me andere autos............nu wordt het poetsen een kleine roestplekkje en een deuk in de sideskirts laten maken................................ :D
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]

Mikey
3e Versnelling

Post by Mikey »

welkom !!

en een hele nette bmw !
===========================

Ya Know.....
It Is What It Is

===========================

jwjong85
Neutraal

Post by jwjong85 »

welkom echt een hele gave auto
BMW 320I

Topic Author
bmwe39
Neutraal

Post by bmwe39 »

hallo jongens het is al een tijdje gelden dat ik hier ben geweest
ondertussen een heel wat dingetjes gebeurd met de bimmer gaat het prima na een tegenslag. Na een kapotte waterpomp en een stommiteit van mezelf de koppaking eruit gereden kosten 2000 euro ongeveer inclusief apk. Dat was ff slikken voor mij maar hij is klaar en rijd als een trein en ik heb gelijk wat dingetjes aangepast.

done list:
nieuwe ice (radio subwoofer en versterker)
nieuwe rondel velgen style 58 in de maten 8.5jx17 voor en 10jx17 achter
verder is de auto grondig schoongemaakt en de motor ook lekker schoongemaakt

todo list:
nieuwe koplampglazen huidige zijn verweerd aan de binnenkant
nieuwe witten zijpinkers en roodwitte achterlampen
en misschien een 16:9 originele bmw radio maar ik moet wat informatie hebben erover

hier wat fotos
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]

eshy

Post by eshy »

Ik dacht hij koopt een 5-serie als zijnde een familie-auto, maar het is gewoon hobby! :D goed zo!

Topic Author
bmwe39
Neutraal

Post by bmwe39 »

:oops: :lol:
Post Reply

Return to “Stel je even voor”