BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

bmw e36 + update's

Projecten van leden van BMWForum.nl

Moderators: Moderator Team, Service Team

Topic Author
bmwmotorsportkatwijk
1e Versnelling

Post by bmwmotorsportkatwijk »

sideskirts neem ik niet ik laat eerst gewoon me grijze onderkant meenemen in de kleur van me auto.en alles word gewoon groen. kheb gister avond nog ff 2 pics geschoten want nou zit me nieuwe balk op de auto.dus me schade is nu echt gemaakt. nu moet alleen me achterbumper er nog op, me ledlichten erin dakraamspoiler erop en dan moet alles gespoten worden. me booskijkers en m3 spiegels worden ook gelijk gespoten :D
Life is a highway and i wanna ride it all night long

Topic Author
bmwmotorsportkatwijk
1e Versnelling

woehoe me beemer is terug. kheb nog niet de kans gehad om echt goede foto's te maken dus hier ff snel 2 die ik met me telefoon heb gemaakt

de voorkant
[ external image ]

en de achterkant
[ external image ]

nou uw meningen zijn welkom :D

Rajamoffin
Neutraal
Type Auto: 318is Coupe M44

Post by Rajamoffin »

bmwmotorsportkatwijk wrote:woehoe me beemer is terug. kheb nog niet de kans gehad om echt goede foto's te maken dus hier ff snel 2 die ik met me telefoon heb gemaakt

de voorkant
[ external image ]

en de achterkant
[ external image ]

nou uw meningen zijn welkom :D
hij doet wel
mis alleen gaas van achteren
alleen die e46 voorbumper is em niet echt voor mij dan

voor de rest netjes
zorg er alleen voor dat je het afmaakt en niet blijft hangen
dus ook sideskirts haaievin raamspoiler m3 kofferbaklip of spoiler etc..............
E36 318is Coupe 1996 M44 1.9L 143pk Facelift Versie

[ external image ]

Robinadriaensen
1e Versnelling

Post by Robinadriaensen »

sow ziet er netjes uit man,

je hebt wel tijd over geloof ik :P bij mij gaat het allemaal niet zo snel

kleur is goed uitgevallen, met de bestaande kleur.

(wat heeft het je nu gekost om alles mee te laten spuiten)

ziet er vet uit 8)
Groeten Robin

[ external image ]

Stel je even voor: Mijn eerste BMW, E36 sedan
Eerste project: Robin's E36 Sedan Project
Audio Showcase: BMW Project Primeiro

Topic Author
bmwmotorsportkatwijk
1e Versnelling

@ rajamoffin.
er zit gaas aan de achterkant dus je zal ff beter moeten kijken. er zit zwart gaas achter.ik maak hem niet totaal e46 anders had ik net zo goed een e46 kunnen kopen. raamspoiler zit er ook al op maar die kwam later binnen dus vandaar.er komt nog een spoiler op maar ik weet nog niet helemaal wat ik ga doen. ik mis alleen nog me e46 mistlampen.

@Robinadriaensen.
THNX.ik had wel de tijd maar het kon sneller.ik had me auto op een maandag gebracht en 2 weken later op een zaterdag haalde ik hem op.De spuiter heeft voor 1050 euro me voorbumper, grijze dorpels, deel van me achterzijkant, kofferbak, achterbumper, m3 spiegels, booskijkers en de plek waar me schade zat gespoten en gemonteerd en me schade weggewerkt.dus hij heeft het echt voor een prikkie gedaan. hij heeft me dakraamspoiler nog apart meegespoten voor 50 euro. er is totaal geen kleurverschil te zien gelukkig.de led achterlichten staan ook onwijs gaaf in het donker. nu alleen nog ff mistlampen en dan is de voorbumper compleet.

^ joshua ^
1e Versnelling

Re: bmw e36 + update's

Post by ^ joshua ^ »

netties hoor . De bumpers zal ik personelijk nie der op doen . Ma smaken verschillen he . Wel nette auto :toppie:
aangenaam kennis te make
Post Reply

Return to “Projecten”