BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

BMW alarm als optie erbij nemen of niet (3-reeks E91)

Voor alles over BMW.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Zorro
Neutraal

BMW alarm als optie erbij nemen of niet (3-reeks E91)

Post by Zorro »

Beste iedereen,

Graag had ik wat meer geweten of ik bij de aankoop van mijn BMW een alarm als optie erbij zou of moet nemen. Bied de standard beveiliging voldoende of is de optie alarm wel de moeite.

Graag wat uitleg,
Groetjes

ErnstV
1e Versnelling

Post by ErnstV »

Neem een klasse 3... er zijn namelijk veel verzekeraars die dat eisen als je hem all-risk wil verzekeren!
bmw 335d e91

Mikey
3e Versnelling

Post by Mikey »

klasse 5 maakt je verzekering wel wat goedkoper :wink:

en je weet altijd waar je auto naar toe is gereden als ie gestolen word :wink:

tenzij die in een vrachtcontainer gaat... dan heb je pech :p
===========================

Ya Know.....
It Is What It Is

BmwFreakie
2e Versnelling

Post by BmwFreakie »

van bmw zelf bouwen ze avl in - voertuigvolg, heb er zelf stage gelopen en het word veel besteld op autos.. duurt alleen 3 uur om het in te bouwen voor monteurs, maarja daar hoef jij je geen zorgen over te maken :D

Mikey
3e Versnelling

Post by Mikey »

dat voertuig volgsysteem is alarm klasse 5 of 4:wink:

alarm klasse's zijn geen namen maar gewoon de mogelijkheden van het alarm gegroepeerd.

bij klasse 5 gaat het volgsysteem aan zodra het alarm af gaat.

bij klasse 4 gaat het volgsysteem aan zodra een bewegingssensor in de auto afgaat.

Ya Know.....
It Is What It Is

web
2e Versnelling

Re: BMW alarm als optie erbij nemen of niet (3-reeks E91)

Post by web »

Zorro wrote:Beste iedereen,

Graag had ik wat meer geweten of ik bij de aankoop van mijn BMW een alarm als optie erbij zou of moet nemen. Bied de standard beveiliging voldoende of is de optie alarm wel de moeite.

Graag wat uitleg,
Groetjes
Bel je verzekering, vraag waar de beveiliging aan moet voldoen voor allrisk of extra premiekorting ; en informeer vervolgens bij BMW welke alarm optie daaraan voldoet. Weeg eventuele meerkosten af tegen de premiekorting maal het aantal jaren wat je ermee denkt te gaan rijden.

Een extra sirene heb je verder niets aan, daar kijkt toch geen hond meer naar om. Tenzij je het geluid van je eigen alarm voor je eigen deur herkent, dan heb je er misschien wel wat aan. (Hoewel, ren je dan in je onderbroek naar buiten met een honkbalknuppel? Dan hoef je de dief niet eens te slaan, hij lacht zich wel dood :lol: )
E39 540i6 Touring arktissilber

Mikey
3e Versnelling

Post by Mikey »

ps @ web...

dat deed n vriend van mij dus wel...

slaapt met een honkbal knuppel naast de deur...

heeft een van de potentiele auto dieven neer geknuppeld en de andere de 2 straten achterna gerend.

Toen hij terug kwam, was slachtoffer 1 wel weer verdwenen. Maar er is wel nooit meer iemand aan z'n auto geweest.

Ya Know.....
It Is What It Is

Post Reply

Return to “Algemeen”