BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Over 2 weken is het zover..

Projecten van leden van BMWForum.nl

Moderators: Moderator Team, Service Team

MikeE36T
2e Versnelling

Post by MikeE36T »

BmwFreakieNL wrote:Inrijden, is Bullshit ze zeggen het wel, duh je moet niet 230 gaan rijde in duitsland en er staat ook richting duitsland :) - we gaan gwn een stuk rijden zo bedoel ik het :D, en lagge vind je niet dan mensen die snel wat zeggen en er later op terug komen :D
Nee, maar gaat jouw vader wel 180 rijden dan? Waarom? Haalt de huidige auto die snelheid niet? Beetje zinloos vind ik. Rijd hem gewoon lekker rustig in, kwaad kan het zeker niet.

En dat laatste is op zich best wel lachen ja. :wink:
[ external image ]
1999 E36 318i Turbo Touring [ external image ] Sport Edition

Topic Author
BmwFreakie
2e Versnelling

Post by BmwFreakie »

Ach jonge niet letten op taal gebruik :P ben van de straat, :D inrijden hoeft niet heb zelf bij bmw stage gelopen is bull shit, vroeger moest dat nu niet meer joh, maarreh onze vorige auto was een e91 touring :P dus ja die haalde de 220 wel :D

webmaster
Eigenaar
Eigenaar
Type Auto: F36 430i ('17)+ f30 328i ('12) (beide full options)

Post by webmaster »

Ik ben wel erg benieuwd naar het verbruik ...

mijn 335i lust hem wel, wil wel eens weten of het zoveel verschil geeft.

Optrekken blijft een slurp actie.
als je een constante snelheid rijd in een hoge versnelling valt het weer mee. ik rij gemiddeld 1 op 7 a 8 ( maar ik rij dan ook wel erg veel korte stukjes oftewel stadsverkeer)

Ik hoor het wel

grtz
Post Reply

Return to “Projecten”