[ external image ]
Een beetje slechte foto maar het geeft een indruk, eenmaal in mijn bezit direct mijn M5 velgen eronder gezet.
[ external image ]
In mijn 318is was ik Xenon gewent en dan is normaal licht wel weer even wennen, dit wou niet echt dus maar weer Xenon aangeschaft. Hier een fototje met het verschil.
[ external image ]
Tevens vorige week eindelijk mijn K&N filter binnengekregen (3 weken levertijd

[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
Echt een heel mooi geluidje het filter, gelukkig niet te aanwezig want komt pas los bij de hogere toeren en dan moet ie het ook nog eens opnemen tegen mijn eisenmann rvs uitlaatsysteem.

Tevens nieuwe M3 spiegels erop gezet aangezien de oude lelijk waren en de bevestiging te wensen overliet, hier zal ik als ik een keer goede foto's ga maken ze ook bij op zetten.
Aangezien de spiegels in kleur gespoten moesten worden heb ik gelijk maar een dakspoiler aangeschaft en mee laten spuiten, deze moet nog gemonteerd worden maar door tijdsgebrek kan het nog wel even duren dat ie erop zit. Wil er natuurlijk geen haastklus van maken 8)
Dat was het voor nu zo'n beetje, zal kijken dat ik binnenkort eens een paar mooie foto's kan maken van de auto. Hou jullie op de hoogte!