BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Aandachtspunten aankoop BMW
Moderator: Moderator Team
Aandachtspunten aankoop BMW
Hoi
Ik zal me ff voorstellen. Ik ben Paul, 24 jaar (bijna 25 jaar). Voorheen nog geen BMW gereden, maar als het goed is gaat het dit weekend wel gebeuren.
Ik heb een BMW 318CI zien staan. Bouwjaar '94. met 164.000 km op de teller.
Hebben jullie belangrijke aandachtspunten waar ik zaterdag op moet letten? Ik wil natuurlijk niet met een auto thuis komen die niet meer goed is.
Alvast bedankt voor jullie hulp
Mvg Paul
Ik zal me ff voorstellen. Ik ben Paul, 24 jaar (bijna 25 jaar). Voorheen nog geen BMW gereden, maar als het goed is gaat het dit weekend wel gebeuren.
Ik heb een BMW 318CI zien staan. Bouwjaar '94. met 164.000 km op de teller.
Hebben jullie belangrijke aandachtspunten waar ik zaterdag op moet letten? Ik wil natuurlijk niet met een auto thuis komen die niet meer goed is.
Alvast bedankt voor jullie hulp
Mvg Paul
-
- 4e Versnelling
- Posts: 1256
- Joined: 24 Jan 2005 18:16
- Type Auto: 318i (E46)
- Location: Brunssum
- Age: 46
- Contact:
De normale dingen, waar je bij iedere auto op moet letten, let er bijv. op dat de bak soepel schakelt, en rijd de auto zowel met koude als warme motor, check op onderdruk door de peilstok bij lopende motor eruit te trekken, blaast hij uit de opening staan laten.
Voor de rest, ja het is een BMW he, superkwaliteit.
Niet vergeten om te posten hoe het is afgelopen, ben toch benieuwd.
Voor de rest, ja het is een BMW he, superkwaliteit.

Niet vergeten om te posten hoe het is afgelopen, ben toch benieuwd.

Kijk ik wil alleen puur een coupe wegens het neer kunnen klappen van de achterbank.
Ik heb namelijk nog een hobby die daar erg belangrijk bij is.
" ICE "
Heb een behoorlijk zware audio installatie gisteren opgehaald.
En doe mee met dbdrag (check http://www.dbdragracing.nl voor meer info) waar ik ook jury ben. 8)
En om de druk optimaal de auto in te krijgen moet de bank plat.
Maar pics komen er aan. : wink:
En uiteraard de "LOOKS" van een coupe zijn veel mooier. 8)
Die lijnen
Grtz,
Mike.
Ik heb namelijk nog een hobby die daar erg belangrijk bij is.
" ICE "



Heb een behoorlijk zware audio installatie gisteren opgehaald.
En doe mee met dbdrag (check http://www.dbdragracing.nl voor meer info) waar ik ook jury ben. 8)
En om de druk optimaal de auto in te krijgen moet de bank plat.
Maar pics komen er aan. : wink:
En uiteraard de "LOOKS" van een coupe zijn veel mooier. 8)
Die lijnen

Grtz,
Mike.
There's no place like the carseat...!!!
Het was 3x niets.
Rare geluiden, schakelen was om te huilen en de kont hing in mijn ogen te laag.
Heb nu besloten dat ik maar weer eens wat ga doorsparen voor een 320 of 325.
Hoelang dat gaat duren weet ik niet. Maar ik blijf iig op het forum kijken of er nog meer tips komen.
Rare geluiden, schakelen was om te huilen en de kont hing in mijn ogen te laag.
Heb nu besloten dat ik maar weer eens wat ga doorsparen voor een 320 of 325.
Hoelang dat gaat duren weet ik niet. Maar ik blijf iig op het forum kijken of er nog meer tips komen.
Last edited by Pauluz on 20 Feb 2005 12:31, edited 1 time in total.
Had je mijn PM nog ontvangen ???Pauluz wrote:Het was 3x niets.
Rare geluiden, schakelen was om te huilen en de kont hing in mijn ogen te laag.
Heb nu besloten dat ik maar weer eens wat ga doorsparen voor een 320 of 325.
Hoelang dat gaat duren weet ik niet. Maar ik blijf iig op het forum kijken of er nog meer tips komen.
Mike.
There's no place like the carseat...!!!