BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
bmw kennis
Moderator: Moderator Team
bmw kennis
hallo,
ik zie dat bepaalde mensen hier met veel bmw kennis rondlopen/surfen.
dus vroeg ik me af watvoor werk de meeste mensen hier doen.
ik zie dat bepaalde mensen hier met veel bmw kennis rondlopen/surfen.
dus vroeg ik me af watvoor werk de meeste mensen hier doen.
Als ik slim was geweest dan had ik een pakkende tekst hiervoor verzonnen.
Iets heel anders
Ben ondernemer, heb een Dierenspeciaalzaak.
Maar altijd al een zwak voor BMW gehad en doe graag wat zelf aan mijn auto. Kennis heeft een garage bedrijf dus maakt het wat makkelijker
Maar altijd al een zwak voor BMW gehad en doe graag wat zelf aan mijn auto. Kennis heeft een garage bedrijf dus maakt het wat makkelijker
Last edited by Gert-jan on 25 Apr 2008 13:27, edited 1 time in total.
Bmw ///M
-
Roberto *M3*
- Neutraal
planner logistiek!!
verder heb ik mijn kennis van bmw gekregen door mijn vader en dat begon toen ik 14 was. Hij kwam toen thuis met een M5 (E34). toen is mijn liefde voor bmw nooit weggegaan. mijn paps is een voorstander van de 5serie ik de 3
. omdat hij en ik alleen maar bmw hebben gereden leer je wel de basis!!!
Toen begon het gezeik dus!!! LOL 8)
verder heb ik mijn kennis van bmw gekregen door mijn vader en dat begon toen ik 14 was. Hij kwam toen thuis met een M5 (E34). toen is mijn liefde voor bmw nooit weggegaan. mijn paps is een voorstander van de 5serie ik de 3
Toen begon het gezeik dus!!! LOL 8)
BMW 4 life and There's Noyhing You Can Do About It!!
-
Roberto *M3*
- Neutraal
Zit in de detachering, IT. Vandaar de kilometers
Op dit moment bezig voor KPN, o.a. verantwoordelijk voor een deel van de laatste voorbereidingen voor een mobiel TV project wat binnenkort gelanceerd wordt...
Het zal je weinig verbazen dat ik relatief weinig moeite heb met auto electronica, zolang het een beetje redelijk gedocumenteerd is. Zo'n beetje het eerste klusje wat ik aan de E39 gedaan heb : alle computers uitlezen!
Auto kennis begon 10 jaar geleden bij het student zijn en auto kopen - die kun je dus (zonder 'pappie mammie sponsoring' die je daar veel ziet...) alleen rijden als je 'm zelf onderhoudt. Pure noodzaak dus. Maar ik kreeg dat zo snel in de vingers dat ik het leuk ben gaan vinden, en het geld wat ik daardoor (nu wel) overhoud gaat gewoon alsnog de auto's in
Elke week sleutel ik wel wat, of het nou aan m'n eigen gebakjes of aan die van vrienden is.
Eigenlijk durf ik ook niks meer uit handen te geven, omdat maar weinig monteurs zo'n pietje precies zijn als ik... zelfs in dealer onderhouden auto's kom ik dingen tegen die ik prutswerk noem en snel zelf "verbeter"...
Het zal je weinig verbazen dat ik relatief weinig moeite heb met auto electronica, zolang het een beetje redelijk gedocumenteerd is. Zo'n beetje het eerste klusje wat ik aan de E39 gedaan heb : alle computers uitlezen!
Auto kennis begon 10 jaar geleden bij het student zijn en auto kopen - die kun je dus (zonder 'pappie mammie sponsoring' die je daar veel ziet...) alleen rijden als je 'm zelf onderhoudt. Pure noodzaak dus. Maar ik kreeg dat zo snel in de vingers dat ik het leuk ben gaan vinden, en het geld wat ik daardoor (nu wel) overhoud gaat gewoon alsnog de auto's in
Eigenlijk durf ik ook niks meer uit handen te geven, omdat maar weinig monteurs zo'n pietje precies zijn als ik... zelfs in dealer onderhouden auto's kom ik dingen tegen die ik prutswerk noem en snel zelf "verbeter"...
E39 540i6 Touring arktissilber
-
325i
- 4e Versnelling
- Type Auto: E36 320i Sedan
V10 is zeker geil en helemaal met 560pkRoberto *M3* wrote:was toen ook helemaal verkocht!!! dat ding was zoooo snelllll!!!325i wrote:Ai E34 M5 das nog geiler dan Carmen Electra onder de douche
hij heeft nu 2007 M5 met 560 pk!!! dat ding is niet van deze planeet!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Maar vraag Sabine maar eens wat zij de geilste ringtaxi vond
Citroen Saxo 1.6 VTS 2000