dat kan ook!!325i wrote:Hier werdt meer over een Ring meeting gedacht
540i is daar ook heel leuk voor![]()
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Introducing E46 M3
Moderator: Moderator Team
-
Roberto *M3*
- Neutraal
ik woon in den haag, maar heb een kennis daar wonenRoberto *M3* wrote:dat is inderdaad in de buurt van de evenaar!!!!ik woon zelf in almere stad
daar woont me vriendin (FOTO 328) 2e huis dus
.
maar jij komt ook uit almere dus???
Als ik slim was geweest dan had ik een pakkende tekst hiervoor verzonnen.
-
Roberto *M3*
- Neutraal
amit wrote:ik woon in den haag, maar heb een kennis daar wonenRoberto *M3* wrote:dat is inderdaad in de buurt van de evenaar!!!!ik woon zelf in almere stad
daar woont me vriendin (FOTO 328) 2e huis dus
.
maar jij komt ook uit almere dus???
BMW 4 life and There's Noyhing You Can Do About It!!
-
Roberto *M3*
- Neutraal
Weekenden genoeg hoor 8)Roberto *M3* wrote: ahhhh damnnn jammer!!!
was net bij een kleine meeting in almere-haven!!!! volgende keer kijk ik op tijd op het forum. Ben 10 keer liever met een stelletje BMW fanaten.
![]()
volgende keer beter!
Kwam eigenlijk wel goed uit om dat niet METEEN te doen, ik heb net de bekleding van de kofferbak uit elkaar liggen om de achterwisser te fixen (draadbreuk bij het klepscharnier).
E39 540i6 Touring arktissilber
Ring komt voor mij volgend jaar wel, eerst op wat kleinere schaal die wagen een beetje leren kennen, anders heb ik geen lol aan de Ring denk ik. Trouwens, ik heb nog niet eens zomerbandenRoberto *M3* wrote:dat kan ook!!325i wrote:Hier werdt meer over een Ring meeting gedacht
-
Roberto *M3*
- Neutraal
HEHE volgend jaar!!!!!!!web wrote:Ring komt voor mij volgend jaar wel, eerst op wat kleinere schaal die wagen een beetje leren kennen, anders heb ik geen lol aan de Ring denk ik. Trouwens, ik heb nog niet eens zomerbandenRoberto *M3* wrote:dat kan ook!!325i wrote:Hier werdt meer over een Ring meeting gedacht
Waarom zo lang dan???? de mooie zomer komt eraan, zou zonde zijn. toch!!!
we hebben inderdaad genoeg weekenden! gaan er nog mensen naar die coast to coast rit? zou ook leuk zijn gewoon relaxen!! en genieten van alle Bmw's
Volgende winter mag ook hoor, maar of dat nou het ideale seizoen is...
Deze zomer nog ff niet in ieder geval. Duurt wel tot juni voordat ie helemaal klaar is (LPG inbouw is een flinke wachtlijst voor, en ik moet nog velgen+banden kopen) en dan is de zomer zo om.
Verder heb ik nog een slalom auto klaar te maken (terwijl het seizoen al loopt) en een huis op te knappen... dus een uitstapje Ring komt er niet meteen. Maar ik blijf deze 540 nog wel wat jaartjes rijden denk ik, dus geen haast
Deze zomer nog ff niet in ieder geval. Duurt wel tot juni voordat ie helemaal klaar is (LPG inbouw is een flinke wachtlijst voor, en ik moet nog velgen+banden kopen) en dan is de zomer zo om.
Verder heb ik nog een slalom auto klaar te maken (terwijl het seizoen al loopt) en een huis op te knappen... dus een uitstapje Ring komt er niet meteen. Maar ik blijf deze 540 nog wel wat jaartjes rijden denk ik, dus geen haast
-
Roberto *M3*
- Neutraal
jep snap wat je bedoelt!!! gewoon alles op zn tijd 8) je hebt die 540 mooi staan is ook genieten!!web wrote:Volgende winter mag ook hoor, maar of dat nou het ideale seizoen is...![]()