Beste mede BMW rijders,
Een maandje geleden was het zover. Van een rode renault clio uit 91, naar een BMW 318i uit 92. Die clio moest eraan geloven. Hij was nog wel de auto van het jaar 91:( Maar dan toch eindelijk na al die jaren mijn favoriet: Een BMW!
Heb deze gevonden bij een BMW garage, deze man had uitsluitend BMW en mini's geen originele dealer. Het enige nadeel vond ik de hoge km stand 300.000 km maar liefst. Maar na een testritje verkocht. Hij reed hardstikke lekker en goed, de motor klonk rustig en hij zag er van binnen en buiten nog goed uit. In ieder geval sommige zullen mij al gezien hebben hier op het forum, en heb er al fijne dingen af kunnen halen.
Zodra ik weet hoe ik er een foto op kan krijgen zal ik deze erop zetten.
Iemand tips:#:P
Tot spreeks!
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Mike stelt zich ook even voor:P
Moderator: Moderator Team
Hallo beste mede bmw rijders,
Het was even puzzelen maar dan toch hier een paar foto's van mijn bmw.
Heb tot nog toe alleen een nieuw embleem op de motorkap zitten maar die is niet zichtbaar op deze foto.
De foto van het interieur is van een wat slechtere kwaliteit omdat deze van de garage afkomt.
Groeten
Mike
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
Het was even puzzelen maar dan toch hier een paar foto's van mijn bmw.
Heb tot nog toe alleen een nieuw embleem op de motorkap zitten maar die is niet zichtbaar op deze foto.
De foto van het interieur is van een wat slechtere kwaliteit omdat deze van de garage afkomt.
Groeten
Mike
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
-
eshy
Ziet er inderdaad nog goed uit.
Ik heb/had op mijn BMW ook witte richtingaanwijzers voor, maar ik vind ze toch niet echt passen bij de toch al wat donkere koplampen. Ik heb ze bewerkt met een aantal lagen 'backlight-spray'...
Ik zou overigens als ik jou was, ook direct voor mistlichten gaan. Staan er zat op marktplaats voor nog geen € 30,-
Ik heb/had op mijn BMW ook witte richtingaanwijzers voor, maar ik vind ze toch niet echt passen bij de toch al wat donkere koplampen. Ik heb ze bewerkt met een aantal lagen 'backlight-spray'...
Ik zou overigens als ik jou was, ook direct voor mistlichten gaan. Staan er zat op marktplaats voor nog geen € 30,-