Ik ben sinds een paar weken een gelukkige bezitter van een e36 316i (m40) sedan uit 1992 tot zover in redelijke staat.
Hiervoor heb ik 2 jaar mogen genieten van me eerste blafkar. Een snopel astra 1.6 uit 1995 en het verschil is te merken!
Ik heb deze auto via via voor n aardig prijsje bij een garage kunnen regelen met een jaar apk erop.
Er mankeren kleine dingetjes zoals slijtage(gaten bij de stiksels) op de achterbank.
Rechtervoorscherm is herspoten met een lichtere tint dan origineel bmw brilliantschwarz. Met roest onderaan de dorpelkant (begint te bubbelen)
Roestplekjes onder de motorkaprand en nog roestplekjes op de achterklep ook precies op de rand (komt door de natte rubbers wsgijnlijk).
Verder had ik in het begin last van een natte vloer aan de passagierskant van voor en achter maar dat is nou al bijna weer allemaal droog.
De auto heeft rondom gebruikerskrasjes en hier en daar paar roestbelletjes.
Voor de rest heb ik de auto nog niet intensief bekeken van onder of dat ik nog meer roestplekken kon vinden op de hardnekkige plekken.
[ external image ]
Voor in de toekomst heb ik geen al te gekke plannen. Hoezo zul je dan misschien wel afvragen. Simpel weg gezegd is het een oude type e36 316i met roestplekjes waar ik niet veel geld in wil stoppen natuurlijk.
Maar ik heb al wel kleine standaard aanpassingen.
Ik heb onderanderen uit n sloopbmw een zwart lederen interieur met armleuning op de achterbank(zonder deurpanelen) voor 250euro op de kop kennen tikken in goeie staat (geen scheuren door droogte of normale slijtage enkel een beetje stoffig en op de achterbank n kleine ondiepe kras op de rechterzijkussen wat zeker niet opvalt).
Daarnaast heb ik ook nog n setje 5 serie velgen dacht ik (type 46) waar ik enkel nog even de juiste bandjes voor moet vinden.
Ook ben ik op zoek naar een zwartlederen middenarmsteun.
En een setje verlagingsveren waarbij de neusje lager komt te liggen.
Ik ga geen poes pas aan me auto hangen of andere vulgaire dingen. Ik hou het gewoon bempie
En als me liefde voor bmw blijft hangen dan komt er in de toekomst misschien wel een andere/betere(6cil) voor in de plaats
De vriendelijke groetjes,
Igorrr
Edit>Paar fotos erbij. Let niet op de kwaliteit, tis namelijk met n n73 genomen.
[ external image ]
[ external image ]
Zoals je slecht kunt zien is het @ de Zeelandbrug