BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Ik stel me ook maar even voor:P

Nieuw Hier? dan kan je je hier voorstellen.

Moderator: Moderator Team

Topic Author
Prawish
Neutraal

Ik stel me ook maar even voor:P

Post by Prawish »

Hallo allemaal,

Ik ben Prawish en heb een Bmw E36 318 IS Coupe uit 94"
Ik woon in zoetermeer, k heb deze auto gekocht van een kennis uit denhaag en zitten Orginele M-Lijsten op en Originele M5 velgen, hiervan zal k uiteraard foto's posten(eerst allemaal ff uplooien) Hij wordt nog helemaal overgespoten in de originele kleur hij is blauwpaars, en mn de velgen zijn beschadigd deze wil k ook laten herstellen, teven wil k nog Heldere achterlichten en witte knipper voor en achter, (heeft iemand iets ligge meld het me gerust(A)) ook zou ik terzijnertijd een lederen interieur willen, een chrome grill vind ik ook en een chrome lijst voor boven me kenteken achter, en ik had bij iemadn roostertjes gezien boven t voorspatbord, dit vond ik ook erg leuk. hij is verlaagd, maar de 18 inchers compenseren dus ik hoef geen gekke manouvres uit te voeren als ik over een drempel ga, maar k ga der wel rustig overheen.

Nja dat was t wel 8)

[ external image ]
nadat ze schoon gemaakt zijn
[ external image ]
gewoon
[ external image ]
bij t kopen
[ external image ]gewasse hier zie je t blauwpaarse goed
[ external image ]
voorkant bij aankoop
Last edited by Prawish on 05 Jun 2008 14:00, edited 1 time in total.
E36 netjes maken.

Gert-jan
1e Versnelling

Post by Gert-jan »

Welkom! en veel plezier op het forum.
Bmw ///M

Topic Author
Prawish
Neutraal

Post by Prawish »

Dankjewel, ik heb meteen eventjes een paar foto's toegevoegd.
E36 netjes maken.

Mikey
3e Versnelling

Post by Mikey »

welkom kerel !

alleen zijn dat e46 m3 velgen en volgens mij zijn dat replica's maar dat laatste durf ik niet zeker te zeggen, het eerste wel.

Verder leuke kleur auto ( tijdens het poetsen )
===========================

Ya Know.....
It Is What It Is

bmw_f16
1e Versnelling

Post by bmw_f16 »

Welkom..

@ Mikey

Klopt ja het zijn E46 m3 velgen en imitatie ook, want van een m3 is de achteras 9.5j breed. Wat hij heeft is in mijn schatting of een 8j of 8.5j..

http://img165.imageshack.us/img165/8650/m3zp5.png
bmw rijder met een straaljager sound enigste in NL!!

Topic Author
Prawish
Neutraal

Post by Prawish »

Dankje, oke ja hij zij tegen mij dsat t M5 velge waren dusja ik geloofde dat wel :oops:

maar ze zijn geen immitatie als t goed is, tenzij hij daarover loog dan moet ik een schop onder z'n kont geven, en k denk niet dat tie daarover loog..

er zitten van die Mstickertjes op die velgen ja uiteraard zou t immitatie kunnen zijn, maar hoe weet ik dat?

alleen de linkerkant is zilvergrijs en de rechterkant zit een chrome achtig laagje overheen en k wil dat ze allemaal zo worden dusja...

t kleurtje vind k zelf ook vet, vooral als t zonnetje schijnt is t goed te zien iemand enig idee hoe die kleur heet? k zag in de auto staan meinderschwarz metallic ofz, eig ff kijken vergeet t steeds(A).
E36 netjes maken.

bmw_f16
1e Versnelling

Post by bmw_f16 »

Prawish wrote:Dankje, oke ja hij zij tegen mij dsat t M5 velge waren dusja ik geloofde dat wel :oops:

maar ze zijn geen immitatie als t goed is, tenzij hij daarover loog dan moet ik een schop onder z'n kont geven, en k denk niet dat tie daarover loog..

er zitten van die Mstickertjes op die velgen ja uiteraard zou t immitatie kunnen zijn, maar hoe weet ik dat?

alleen de linkerkant is zilvergrijs en de rechterkant zit een chrome achtig laagje overheen en k wil dat ze allemaal zo worden dusja...

t kleurtje vind k zelf ook vet, vooral als t zonnetje schijnt is t goed te zien iemand enig idee hoe die kleur heet? k zag in de auto staan meinderschwarz metallic ofz, eig ff kijken vergeet t steeds(A).
Black chrome
bmw rijder met een straaljager sound enigste in NL!!

MikeE36T
2e Versnelling

Post by MikeE36T »

Prawish wrote:Dankje, oke ja hij zij tegen mij dsat t M5 velge waren dusja ik geloofde dat wel :oops:

M-stickertjes zitten ook op imitaties. En zijn ook los verkrijgbaar.

Mijn imitatie E46 M3 Evo wielen hadden ze ook.

Kijk even aan de binnenzijde, daar hoort het woord BMW in te staan ergens bij originele wielen.
[ external image ]
1999 E36 318i Turbo Touring [ external image ] Sport Edition

Mikey
3e Versnelling

Post by Mikey »

idd en black chrome is de zwarte chrome kleur...
de gewone chrome kleur is ....... tromroffel....... Chrome !!!

echter ofc niet die volle bak chrome gepolijste velgen die je op polo's ziet nzows... maar gewoon n chrome laagje erover heen...

maar imatie of niet, blijven mooie velgen !!

ps. hoeft niet te zijn dat hij je bezeken heeft... kan best zijn dat hij het gewoon niet helemaal wist en ervan overtuigd was dat het M5 velgen waren... zijn genoeg mensen die het niet weten maar denken en t dan fout hebben...

Ya Know.....
It Is What It Is

iGora
1e Versnelling

Post by iGora »

Echte ///M velgen hebben geloof ik standaard staggered setup.
Oftewel: Breder van achter!

Topic Author
Prawish
Neutraal

Post by Prawish »

Mikey wrote:idd en black chrome is de zwarte chrome kleur...
de gewone chrome kleur is ....... tromroffel....... Chrome !!!

echter ofc niet die volle bak chrome gepolijste velgen die je op polo's ziet nzows... maar gewoon n chrome laagje erover heen...

maar imatie of niet, blijven mooie velgen !!

ps. hoeft niet te zijn dat hij je bezeken heeft... kan best zijn dat hij het gewoon niet helemaal wist en ervan overtuigd was dat het M5 velgen waren... zijn genoeg mensen die het niet weten maar denken en t dan fout hebben...
ja dat kan ook, k denk ook niet dat hij loog, maar idd zo'n chrome laagje vind k echt nice en dat wil k dus op alle wielen..

heeft er iemand trouwens heldere achterlichte(of iig met witte knippers)
en witte voor knippers liggen die overbodig zijn?(A)
E36 netjes maken.

D@NNY
3e Versnelling
Type Auto: E-36 316i coupé 1997

Post by D@NNY »

Nette wagen, Kijk ff op marktplaats ofzo voor de lampen en de knippers, staan er zat op, ik zie dat je uit de buurt komt dus moet niet zo'n probleem zijn om die te vinden.
Misschien kom ik je nog weleens tegen :wink:
BMW E-36 M43 316i coupé 1997 Ascotgrün.

Topic Author
Prawish
Neutraal

Post by Prawish »

D@NNY wrote:Nette wagen, Kijk ff op marktplaats ofzo voor de lampen en de knippers, staan er zat op, ik zie dat je uit de buurt komt dus moet niet zo'n probleem zijn om die te vinden.
Misschien kom ik je nog weleens tegen :wink:
http://link.marktplaats.nl/173543279 zoiets zocht ik jeeeej:D

ja miss wel ik kom wel s in denhaag dusja zou zomaar kunnen!
E36 netjes maken.

BMW POWER70
Neutraal

Bimmer

Post by BMW POWER70 »

Hallo,
  • Welkom op het forum.
    Als je van die achterlichten zoekt,Moet je even aan bimmer vragen misschien heeft hij nog wat op zolder liggen :P Maar ja zou ik ook doen gewoon even zoeken op MP.Of eerlijk gezegd lekker orgineel houden maar ja menings verschillen.

m.v.g.

A.Muldur

Topic Author
Prawish
Neutraal

Re: Bimmer

Post by Prawish »

BMW POWER70 wrote:Hallo,
  • Welkom op het forum.
    Als je van die achterlichten zoekt,Moet je even aan bimmer vragen misschien heeft hij nog wat op zolder liggen :P Maar ja zou ik ook doen gewoon even zoeken op MP.Of eerlijk gezegd lekker orgineel houden maar ja menings verschillen.

m.v.g.

A.Muldur
|Ik heb ze besteld. die van MP.
E36 netjes maken.
Post Reply

Return to “Stel je even voor”